| کد خبر: 249498 |

رئیس مرکز مدیریت راه‌ های استان اردبیل خبر داد:

ثبت بیش از ۱۱ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌ های استان اردبیل از ثبت ۱۱ میلیون و۴۲۷ هزار و۴۱۱ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز
رئیس مرکز مدیریت راه‌ های استان اردبیل از ثبت ۱۱ میلیون و۴۲۷ هزار و۴۱۱ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-آستارا با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردداستان مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظارداریم رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه به علائم راهور نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درمدت مشابه سال گذشته بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده بود، تصریح کرد: در ۸ ماهه امسال افزایش ۳۹ درصدی تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان  اردبیل در ۸ ماهه گذشته ثبت ۵ میلیون و ۷۹۸ هزار و۷۸۰ تردد را در مبادی ورودی استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: در مدت یاد شده ۵ میلیون و۶۲۸ هزار و ۶۳۹ تردد نیز در مبادی خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

نسیمی در ۸ماهه گذشته از افزایش ۳۹ درصدی تردد هم در مبادی  ورودی و هم در مبادی خروجی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در مدت مشابه سال قبل ۴ میلیون و۱۵۹ هزار و ۸۴۱ تردد در مبادی ورودی و ۴ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۷۰ تردد نیزدر مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که امسال افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.

وی محورهای اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل - نیر و بالعکس و اردبیل - مغان و بالعکس را  جزوه محورهای پرتردد استان در ۸ ماهه گذشته برشمرد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۱۹ تردد در محور اردبیل - آستارا ،۸ میلیون و۲۸ هزار و۸۴۱ تردد در محور اردبیل - نیر و بالعکس و ۵ میلیون و۶۰۶ هزار و۴۳۴ ترددنیز در محور اردبیل - مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبرداد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.