| کد خبر: 200115 |

سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس اردبیل واریز می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: به زودی سهمیه بنزین اختصاص یافته به سرویس‌های مدارس به کارت آنها واریز می‌شود تا مشکلی از بابت تامین بنزین سهمیه نداشته باشند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: به زودی سهمیه بنزین اختصاص یافته به سرویس‌های مدارس به کارت آنها واریز می‌شود تا مشکلی از بابت تامین بنزین سهمیه نداشته باشند.

رحیم سعیدی اظهار کرد: با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از چند روز پیش ستاد سوخت سهمیه خودروهای عمومی به ویژه تاکسی و سرویس مدارس را اختصاص داده تا در ارائه خدمات به هموطنان مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: برای رانندگان تاکسی‌های بنزینی 400 لیتر و دوگانه‌سوز 250 لیتر سهمیه اختصاص یافته و در کارت آنها شارژ شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در مورد اختصاص سهمیه برای سرویس مدارس نیز گفت: در چند روز آینده با جمع‌بندی اطلاعات سامانه سپند سهمیه صاحبان این خودرو نیز به کارت سوخت آنها واریز خواهد شد.

سعیدی افزود: اگر راننده سرویس مدرسه‌ای در سامانه سپند ثبت نام نکرده باید در اولین فرصت اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت برساند.

وی ادامه داد: صاحبان خودروهای عمومی به ویژه تاکسی‌ها از سوخت مکمل به ویژه سی‌ان‌جی استفاده می‌کنند که قیمت آن افزایش نیافته و انتظار می‌رود تاکسیداران از این سوخت نیز در حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: در سبد هزینه خودرویی صاحبان تاکسی اتفاق خاصی رخ نداده و بر همین اساس افزایش کرایه غیرقانونی است و هیچ کس حق ندارد به بهانه افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن نرخ کرایه‌ها را بالا ببرد.

سعیدی تصریح کرد: در سه روز گذشته هیچ گزارشی از اخذ کرایه اضافی از شهروندان به دس ما نرسیده و صاحبان تاکسی با همشهریان مدارا کرده و سعی کردند از دریافت کرایه اضافی پرهیز کنند.

وی از همشهریان خواست؛ تا در صور مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی موارد را به سازمان تاکسیرانی گزارش داده و در این زمینه موارد تخلف را مطرح کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.