| کد خبر: 172677 |

◄ جابه‌جایی بیش از 108 هزار نفر در شهرستان مشکین‌شهر

​ عملکرد پنج ماه گذشته اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر و جابه‌جایی 60 هزار تن کالا و بار توسط بخش حمل‌ونقل کالا و توزیع 136 حلقه لاستیک در بین رانندگان انجام شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر، گفت: در این مدت بیش از 108 هزار نفر مسافر توسط بخش حمل‌ونقل عمومی شهرستان جابجا شده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 12 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، رضا فرج‌پور بابیان اینکه عملیات روکش آسفالت 42 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان بااعتبار هشت میلیارد تومان در حال انجام است افزود: تاکنون 18/5 کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده و مابقی نیز تا پایان فصل کاری انجام خواهد شد.

فرج‌پور از احداث پل روستاهای مزرعه خلف، مشیران، شیخلار، تعمیرات ابنیه فنی و احداث ابرو در محور جاده قدیم بااعتبار 400 میلیون تومان خبر داد و گفت: راهداران سخت‌کوش شهرستان مشکین‌شهر توانستند با 480 تن آسفالت سرد و گرم اکثر محورهای اصلی و روستایی را لکه‌گیری کنند.

وی طول راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان را هزار و 271 کیلومتر عنوان کرد و افزود: در مدت یادشده 45 کیلومتر شن‌ریزی و اصلاح افتادگی شانه راه باهدف جلوگیری واژگونی و پرت شدن وسایط نقلیه توسط راهداران پرتلاش انجام‌شده و عملیات مستمر تیغ‌زنی، لایروبی دهانه پل‌ها، رفع انسداد در اثر سیل، حفظ و پاک‌سازی حریم راه‌ها نیز با همه توان اجرا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر گفت: در جهت بهسازی و پیشگیری از خرابی عمقی و زودرس آسفالت، راهداران سخت‌کوش توانستند با حجم عملیات 9‌هزار مترمربع در محور اهــر لکه‌گیری به شکل هندسی را انجام دهند.

وی بابیان این‌که برای کاهش تصادفات، افزایش ایمنی و روان‌تر شدن ترافیک در محورهای مواصلاتی این شهرستان چهار نقطه حادثه‌خیز حذف شد تصریح کرد: در همین راستا 370‌عدد علائم ایمنی و اطلاعاتی، چهار‌هزار و 200 مترمربع ریزش برداری،490 شاخه گاردریل و دواصله برج نوری در تقاطع پریخان تعمیر و نصب شد.

فرج‌پور افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، صرفه‌جویی در سوخت و زمان را از مزیت‌های مهم افتتاح پنج کیلومتر از بزرگراه مشکین‌شهر به اردبیل حدفاصل سه‌راه شاهرود دانست و خاطرنشان کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت حفظ حریم راه‌ها و افزایش دید رانندگان اقدام به تسطیح و آزادسازی حریم راه‌ها در 260 کیلومتر از محورهای شهرستان مشکین‌شهر کرده است.

وی گفت: با توجه به تاکیدات مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل مبنی بر حفظ حریم راه‌ها و برخورد قاطع با متخلفان، توانستیم سه مورد ساخت‌وساز غیرمجاز را تخریب کنیم و راهداران با هوشیاری کامل شبانه‌روز از این سرمایه ملی با همه توان حفاظت و حراست می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مشکین‌شهر، تعمیر و مرمت روشنایی تونل آزادگان در محور قره آغاج به پارس‌آباد، آشکارسازی هفت مورد از پل‌ها، نصب سه مورد حفاظ در پل‌های محور مغان، خط‌کشی 110 کیلومتر از راه‌ها، برچیدن 72 تابلوی غیرمجاز تبلیغاتی از حریم راه‌ها، نصب و شستشوی علائم و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش در جهت خدمت بی‌منت به مردم در طی ماه‌های گذشته عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.