| کد خبر: 170777 |

◄ معرفی ۳ دستگاه پیش‌رو در میز خدمت استان اردبیل

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل، گفت: سه مجموعه راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندارد در یک ماه اخیر موفق‌ترین مجموعه اجرایی در راه‌اندازی میز خدمت در اردبیل بودند.

تین نیوز

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل، گفت: سه مجموعه راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندارد در یک ماه اخیر موفق‌ترین مجموعه اجرایی در راه‌اندازی میز خدمت در اردبیل بودند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل، سیدکریم عبادی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: بر اساس بخشنامه ریاست جمهوری که در اول خردادماه ابلاغ‌شده بود ما موظف به راه‌اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی بودیم و از ابتدای تیرماه اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه باهدف جلوگیری از سرگردانی ارباب‌رجوع در بدو ورود به دستگاه اجرایی انجام‌شده که سعی می‌شود از ارتباط غیر اصولی که نارضایتی ارباب‌رجوع را نیز به دنبال دارد در قالب این طرح جلوگیری شده و روح حقوق شهروندی به شکل مناسب مراعات شود. این خدمات اجرایی در دو بخش شامل بخش حضوری در حال انجام است، اما امکان برقراری ارتباط الکترونیکی مهیا نیست که در آینده در این زمینه نیز اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها انجام خواهد شد.

عبادی از ارائه خدمات در قالب میز خدمت در طبقه همکف و دسترس خبر داد و افزود: قرار شده متصدیان و افراد آشنا به قوانین و مقررات در این باجه‌ها حضور پیداکرده تا مراحل مختلف کار را برای ارباب‌رجوع به انجام برساند.

وی در مورد خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: قرار است امکانات و شرایط به گونه‌ای مهیا شود تا بدون مراجعه حضوری و از طریق پورتال دستگاه‌ها خدمات به شکل الکترونیکی ارائه‌شده که در این باب قرار شده جلسات آموزشی و توجیهی نیز برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌انسانی مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل با یادآوری اینکه با تشکیل جلسه شورای راهبری توسعه با حضور استاندار اردبیل نقاط ضعف و قوت میز خدمت و راهکارهای تقویت آن مورد بررسی قرارگرفته است، گفت: تیم بازرسی با مشارکت استانداری شکل‌گرفته تا بازدید میدانی از دستگاه‌های اجرایی در حوزه میز خدمت انجام شود چراکه معتقدیم میز خدمت خط مقدم ارائه خدمات کیفی برای دستگاه‌های اجرایی است که مسئولیت اجرا و آموزش آن بر عهده مدیران دستگاه‌ها است و ناظر امر نیز استانداران و سازمان اداری و استخدامی کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.