| کد خبر: 30600 |

نظرها و خبرها◄ ساخت آزاد راه تهران - شمال را به خارجی‌ها بسپارید

تین نیوز | تکمیل و بهره‌برداری از آزاد راه تهران - شمال گویی نمی‌خواهد رنگ واقعیت به خود بگیرد و به نظر می‌رسد به آرزویی دست نیافتنی برای همه وزرای راه تبدیل شده و قرار هم نیست طلسم بهره‌برداری از آن به این زودی‌ها شکسته شود.

1- آزادراه شمال بالاخره کی به پایان می‌رسد؟/ بلاتکلیفی ساخت قطعات 2 و 3
تین نیوز | جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...سرانجام پس از گذشت یکسال و نیم از آغاز بکار دولت یازدهم و قول‌هایی که وزیر راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف آزادراه تهران - شمال داده بود، بسته دولت برای اجرای پروژه نیمه تمامی که حدود 18 سال از عمر آن می‌گذرد، ارایه شد که براین اساس، پیش بینی می‌شود تا دو سال آینده بخشی از این آزادراه تکمیل شود...
مطلب کامل

نظر | وقتی پیشرفت 47 درصدی پروژه طی یک سال و نیم ثابت ماند
نظر منتشر شده در تاریخ۱۳۹۳-۰۹-۰۱  در مورد این مطلب:
یک سال و نیم پیش که آقای آخوندی از پروژه بازدید کرد گفت پیشرفت 47 درصدی دارد و 18 ماه دیگر به بهره برداری می رسد و الان هم که دوباره آمدن و از پروژه بازدید کردند می گویند 2 سال دیگر و همان 47 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این یعنی در این یک سال و نیم هیچ کاری نشده و وقت وسرمایه مردم به باد رفته است. قطعه 32 کیلومتری که مسیر را 60 کیلومتر کوتاه و یک ساعت و نیم زمان سفر را کوتاه می کند با یک حساب سر انگشتی می بینیم که هر روز دیرتر افتتاح شدن آن چه هزینه ای روی دست مردم و دولت می گذارد. آخر چرا 80 سال پیش با بیل و کلنگ در عرض چند سال یک جاده ساخته می شود ولی الان در سال 2014 با انواع دستگاه های حفاری بیل مکانیکی لودر و ... هیچ کار مفیدی انجام نمی شود؟ چرا جان، وقت و رفاه مردم ارزش ندارد.

2- معمای بزرگراه شمال
تین نیوز | يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...وزیر راه‌ و شهرسازی طی حکمی یکی از معاونان خود را به‌عنوان مسئول بزرگراه شمال منصوب کرد تا ایشان معمای احداث این بزرگراه را حل کرده و به بهره‌برداری برساند..
مطلب کامل

نظر | مسیر غرب مازندران از مسیر نوشهر و نور جدا شود
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۵در مورد این مطلب:
در ورودی شهر چالوس پلی غیر هم سطح به کمربندی نوشهر در حال افتتاح می باشد که در حال تکمیل است همچنین باید مسیر غرب مازندران از مسیر نوشهر و نور جدا شود تا بخشی از حجم و بار ترافیکی کاهش پیدا کند. لازم به توضیح است بزرگتری چالش ترافیکی این آزاد راه موارد زیر می باشد که در صورت برطرف کردن بخش عمده ای از آن فقط در ایام غیر تعطیل حل خواهد شد.
1 - ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر مرزن آباد (در هنگام یک طرفه کردن جاده بسیار کمک خواهد کرد)
2- ساخت فاز 1 آزاد راه تهران شمال
3- نصب گاردریل های بلند در دو طرف جاده در (منطقه سیاه بیشه برای جلوگیری از توقف بیجا)
4- افتتاح تونل بزرگ البرز کاهش حداقل 5 کیلومتری گردنه ای مسیر
بخشی از موارد ذکر شده در بالا در حال تکمیل است (فاز1 و تونل البرز)
لازم به توضیح است جاده باید به صورت موازی و متناسب بزرگ شود، درصورت باز کردن بخشی از جاده علاوه بر اینکه مشکل برطرف نخواهد شد بلکه به صورت قیف عمل می کند و ترافیک دو چندان خواهد شد.

3- تهیه ‌بسته پیشنهادی «تعیین تکلیف آزادراه تهران-شمال‌» توسط وزارت راه و بنیاد مستضعفان
تین نیوز | دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: ...پس از انتصاب محمد سعیدی‌کیا به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان، پروژه آزادراه تهران-شمال که بنیاد سهم 50 درصدی در آن دارد روند دیگری یافت، در این راستا سعیدی‌کیا و نماینده وزارت راه در این آزادراه، در حال رایزنی هستند تا پکیج تعیین تکلیف آزادراه تهران-شمال را تهیه کنند...
مطلب کامل

نظر |چرا ساخت 120 کیلومتر آزاد راه در 35 سال انجام نشد 
نظر منتشر شده در تاریخ۱۳۹۳-۰۸-۲۰  در مورد این مطلب:
مردم چندين استان و شهرو روستاهاى زيادى براى افتتاح آزادراه تهران شمال لحظه شمارى می كنند. فقط شايد در كشور ما و يا افغانستان ساخت ١٢ كيلومتر٣٥سال زمان ببرد.

نظر | مجلس و دستگاه های نظارتی به این پروژه ورود کنند
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۸ در مورد این مطلب:
تعجب آور است چرا مجلس و دستگاه های نظارتی دیگر بعد از این همه سال به این پروژه ورود پیدا نمی کنند،  آیا به خواب رفته‌اند؟ این پروژه و هزینه های بی ثمری که در این مدت انجام شده ضرر به اقتصاد کشور نمی زند؟ آیا نباید فکر جدی از طرف دیگر مسئولین به غیر از مسئولین وزارت راه و بنیاد در مورد این پروژه صورت گیرد؟ 

4- چه کسی آزادراه تهران- شمال را می‌سازد؟
تین نیوز | دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خلاصه مطلب: .. برای تحقق وعده‌های دولت یازدهم جهت بهره‌برداری از این پروژه ظاهرا نافرجام، وزیر راه و شهرسازی طی حکمی معاونش علی نورزاد، رییس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور را به عنوان نماینده تام‌الاختیار دولت در آزادراه تهران – شمال منصوب کرد... 
مطلب کامل

نظر | لزوم اجرای سریع عمليات احداث تونل البرز 
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۱۹در مورد این مطلب:
عمليات احداث تونل البرز و تكميل قطعه يك راسرعت دهيد و قطعه ٢و ٣را به جاى يك پيمانكار به ده قطعه كوچكترتقسيم وبه كار سرعت دهيد.

5- نشست بررسی عوامل کندی احداث آزاد راه تهران - شمال
تین نیوز | يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ 
خلاصه مطلب: ...نشست بررسی علل و عوامل کندی احداث آزادراه تهران - شمال با حضور افراد مسئول در دفتر معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.
قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت روز گذشته افزود: «این موضوع در صحن علنی مجلس مطرح شد و پیرو آن در دستور کار معاون اول رئیس‌جمهوری قرار گرفت که به همین منظور نشستی با هدف بررسی علل و عوامل کندی روند ساخت قطعات 2 و 3 آزادراه در دفتر کار معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد.»..
مطلب کامل

نظر | ساخت آزاد راه تهران شمال را به خارجی ها بسپارید
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۶ در مورد این مطلب:
اى كاش ساخت آزادراه تهران شمال را از اين مديران مي گرفتند و با يك قراداد فنى و حساب شده به يك شركت معتبر اروپايی مي سپردند تا مردم مشاهده كنند دنيا ٣٥سال بی تكليفى را براى ساخت ١٢ كيلو متر راه نا مفهوم و بى معنى می‌داند!!

نظر | نمی خواهند مسئله حل شود
نظر منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳-۰۸-۲۹در مورد این مطلب:
گره كار آنجايی است كه نمی خواهند مسئله حل شود، دولت هم بايد برود سراغ جاده هراز و الموت شرقی و غربی، تا بنياد خودش بياید پروژه را تحويل بدهد، اصلا يكی به بنياد بگوید: ديگر پولی نيست و شما پول نداريد، بفرماييد پروژه را تحويل بدهيد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ترابی 0 0

    اینهمه سئوال واینهمه نظر! واینهمه خواسته مردم برای یک پروژه!به واقع چه کسی یا چه کسانی باید پاسخگوی این سیل خواسته های به حق مردم باشند؟؟!!