| کد خبر: 265007 |

یک پایانه جدید به پایانه های مرزی آذربایجان غربی اضافه می شود

پس از تأییدات نهائی پایانه مرزی کوزه رش نیز به جمع پایانه های مرزی استان خواهد پیوست تا بتوانیم نقش ترانزیتی این استان را در بخش مسافر و ترانزیت کالا بی بدیل تر کنیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پس از تأییدات نهائی پایانه مرزی کوزه رش نیز به جمع پایانه های مرزی استان خواهد پیوست.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان در نشست بخش حمل و نقل استان با مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آذربایجان غربی با دارا بودن پتانسیل های بسیار زیاد در بخش های مختلف حمل و نقل، بویژه با دارا بودن ۲۵ درصد از مرز های زمینی کشور، به عنوان نگین حمل و نقل کشور مطرح است.

وی افزود : با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی و همچنین تصمیماتی که در سطح کلان گرفته شده است، پس از تأییدات نهائی پایانه مرزی کوزه رش نیز به جمع پایانه های مرزی استان خواهد پیوست تا بتوانیم نقش ترانزیتی این استان را در بخش مسافر و ترانزیت کالا بی بدیل تر کنیم.

دست نشان خاطر نشان کرد : آذربایجان غربی با ۴۱ شرکت حمل و نقل بین المللی کالا و ۸ شرکت  بین المللی مسافر  و دارا بودن ۱۶ شعبه و ۳۳ شرکت حمل و نقل مسافر و بیش از سه هزار و ششصد راننده نقش بی بدیلی در صنعت حمل و نقل مسافر  دارد و پایگاه مستحکم حمل و نقل کشور است.

وی یاد آور شد: تعالی در افزایش رتبه حمل و نقل در سطح کشور  نیازمند افزایش تعامل بوده  و استان آذربایجان غربی نشان داده است که این تعامل را در حوزه حمل و نقل داراست و در آینده نه چندان دور خواهد توانست به رتبه های بالا در سطح کشور دست یابد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با تلاش های مجموعه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی درصد آماری در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته و اقدامات خوبی در زمینه نوسازی ناوگان مسافری در این استان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.