| کد خبر: 263951 |

جابه‌جایی نزدیک به ۷ میلیون تن کالا با انجام بالغ بر ۵۹۵ هزار سفر

بالغ بر ۵٩۵ هزار سفر از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان مهرماه برای جابجایی کالا انجام شده که نسبت به سال قبل رشد ١۶درصدی داشته است.

تین نیوز

بالغ بر ۵٩۵ هزار سفر از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان مهرماه برای جابجایی کالا انجام شده که نسبت به سال قبل رشد ١۶درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جابر اکبرپور معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی با اشاره به افزایش تعداد سفرهای انجام یافته در ۷ ماهه اول سال جاری برای جابه‌جایی انواع کالا گفت: از ابتدای سال ١۴٠٢ تا پایان مهرماه، بالغ بر ۵٩۵ هزار سفر انجام شده، که درمقایسه با سال گذشته، شاهدرشد ١۶درصدی این آمار هستیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بالغ بر ٧ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابه‌جا شده‌ است وبر این اساس آمار تناژ حمل شده انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل باری استان در سال گذشته بالغ بر ۶میلیون تن بود که بارشد ١٨ونیم درصدی درسال جاری به بالغ بر ٧ میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه سیمان یکی از کالاهای استراتژیک جابجا شده توسط ناوگان باری است، گفت: تا پایان مهرماه سال جاری بالغ بر ٣میلیون تن سیمان در قالب بالغ بر ١۵٩ هزار سفر جابه‌جا شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود:در مقایسه با آمارسال گذشته، تناژحمل سیمان ١٩ درصد وتعداد سفرهای انجام یافته ٢٠ درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.