| کد خبر: 256057 |

۲۶۵۰ زائر از آذربایجان غربی به سرزمین وحی اعزام می شوند

رییس حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: اعزام ۲ هزار و ۶۵۰ زائر حج تمتع این استان در قالب ۱۸ کاروان از ۱۳ تا ۱۶ خرداد از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه به سرزمین وحی انجام می شود.

تین نیوز

رییس حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: اعزام ۲ هزار و ۶۵۰ زائر حج تمتع این استان در قالب ۱۸ کاروان از ۱۳ تا ۱۶ خرداد از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه به سرزمین وحی انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، شاهین مطیع حق شناس به ایرنا گفت: اعزام زائران حج تمتع به سرزمین وحی از ارومیه به مقصد جده انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۵۰ زائر و ۷۸ نفر از عوامل شامل مدیر کاروان، پذیرایی، خدمات و درمان در قالب ۱۸ کاروان به صورت مستقیم عازم مکه مکرمه می شوند.

حق شناس ادامه داد: اعزام کاروان ها با ۱۲ پرواز از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه انجام خواهد بود.

رییس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی به زمان بازگشت حجاج اشاره کرد و گفت: زائران حج تمتع ۱۶ تا ۱۹ تیر نیز به میهن باز خواهند گشت.

به گزارش ایرنا، آشنایی حجاج با مناسک حج و برگزاری دوره های آشنایی و مطالعه در خصوص حج تمتع از جمله برنامه های مدیریت حج و زیارت استان آذربایجان غربی است.

زائران حج تمتع آذربایجان غربی در قالب ۱۸ کاروان متشکل از ۹ کاروان شیعه و ۹ کاروان اهل سنت است، بیشترین کاروان مربوط به شهرستان ارومیه شامل سه کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه است.

سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی یک هزار و ۱۰ نفر از آذربایجان غربی عازم سرزمین وحی شده بودند که امسال این تعداد به بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.