| کد خبر: 231753 |

بررسی موانع پروژه احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از پروژه احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب موانع پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بازدید از پروژه احداث بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب موانع پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان و معاون آب منطقه ای استان از عملیات اجرایی پروژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب بازدید کرد و تصمیم‌های لازم برای جابه‌جایی خط انتقال گاز از حریم جاده و کانال های آب رسانی اتخاذ شد تا مراحل اتمام این پروژه سرعت بگیرد.

سید مجسن حمزه لو بر شتاب در مراحل اجرایی پروژه ساخت بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب طبق برنامه زمان‌بندی تأکید کرد و یادآور شد: بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب از پروژه‌های اولویت‌دار و کلید توسعه جنوب استان است.

سرعت در اجرای پروژه‌های راهسازی موجب کاهش آمار تصادفات جاده‌ای می‌شود

وی تصریح کرد: این پروژه در توسعه و گسترش شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه تأثیرگذار است به شکلی که با افتتاح بخشی از این محور در سال گذشته آمار تصادفات جاده‌ای استان ۳۵ در صد کاهش یافته است.

براساس داده‌های پلیس راه آذربایجان‌غربی در سال گذشته آمار تلفات جاده‌ای استان به تعداد ١۴۴ نفر کاهش یافته که علت اصلی آن افتتاح بخش‌های کلیدی از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ویژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب اعلام شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.