| کد خبر: 225921 |

تداوم عملیات بازگشایی ۴۸۲ راه روستایی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تداوم عملیات بازگشایی ۴۸۲ راه روستایی گرفتار در برف خبرداد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تداوم عملیات بازگشایی ۴۸۲ راه روستایی گرفتار در برف خبرداد.

ارسلان شکری با اشاره به آماده باش ۶۸ اکیپ از نیروهای راهداری با توجه به اعلام هواسناسی مبنی بر پیش بینی بارش سنگین برف در استان، اظهار کرد: ۱۴۹٠ مسیر روستایی در سطح استان به صورت کامل برفروبی شده و ۴۸۲ راه روستایی نیز در حال بازگشایی است.

وی بااشاره به بکارگیری ۴۲۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری و نمک پاشی محورهای استان تصریح کرد: تمامی راههای بین شهری در سطح استان باز و تردد در جریان است.

شکری با بیان اینکه وزش باد و کولاک شدید و کاهش دید در برخی محورها عملیات بازگشایی مسیر را با مشکل مواجه می کرد، گفت: در حال حاضر مسیر بوکان- مهاباد(محور برهان) بدلیل کولاک شدید مسدود است که با تلاش نیروهای راهداری بزودی بازگشایی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بابیان اینکه بارش برف اکثر جاده های استان را تحت تاثیر قرارداده بود، ادامه داد: محورهای سردشت - مهاباد ، سردست - مرز کیله،  مهاباد - بوکان ، پیرانشهر تمرچین ، ارومیه -  راژان،  ارومیه - سرو ، چالدران - شوط،   چالدران - آواجق،  نقده - پیرانشهر،  سردشت - پیرانشهر و نقده - ارومیه از جمله مهمترین محورهای استان را شامل می شود که عملیات برفروبی در آنها انجام شده است.

وی یادآور شد:  راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با آمادگی کامل در محورهای مواصلاتی استان  و ۶۸ راهدارخانه ثابت و سیار بصورت شبانه روزی حضور دارند و راهها استان را بر حسب اولویت و میزان تردد بازگشایی میکنند و از هم وطنان گرامی نیز درخواست می شود از تردد های غیر ضروری جاده ای اجتناب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.