| کد خبر: 224874 |

◄ بازدید فرماندار ویژه شهرستان خوی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از سه راهی ایواوغلی

حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی، عادل نجف زاده نماینده مردم در مجلس و شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اعضای شورای تامین شهرستان جهت بررسی اجرای طرح ساماندهی سه راهی ایواوغلی از آن بازدید نمودند.

تین نیوز

حسین عباسی فرماندار ویژه شهرستان خوی، عادل نجف زاده  نماینده مردم در مجلس و شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اعضای  شورای  تامین شهرستان جهت بررسی اجرای طرح  ساماندهی سه راهی ایواوغلی از آن بازدید نمودند.

اعتبار طرح ساماندهی سه راهی ایواغلی با تلاش ها و پیگیری های مقام عالی استان جناب آقای محمد مهدی شهریاری و نماینده مردم در مجلس و مسئولین مربوطه علی رغم شرایط نه چندان خوب اقتصادی کشور پس از دستور محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به میزان ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

گفتنی است یکی از موانع ساماندهی این سه راهی ایجاد موانع ایست و بازرسی برای کنترل وسائل نقلیه عبوری بود که این مسئله با برگزاری جلسات متعدد و مستمر کاری با حضور فرماندار ویژه شهرستان خوی، نماینده مردم در‌ مجلس و اعضای شورای تامین حل و به سر انجام رسید و طرح نهایی آن توسط مشاور تهیه و تدوین شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.