| کد خبر: 205761 |

لزوم کاهش تصادفات جاده‌ای در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجریی تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات جاده ای بکار گیرند.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های اجریی تمام تلاش خود را برای کاهش تصادفات جاده ای بکار گیرند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، آیدین رحمانی امروز ۲۹ بهمن ماه در جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان، با اشاره به بالا بودن آمار تصادفات جاده ای استان، بر لزوم هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی بر کاهش تصادفات جاده ای و مرگ ناشی از این تصادفات تاکید کرد. 

وی ادامه داد: دستگاه های متولی باید برنامه های خود را برای کاهش تصادفت جاده ای را تا ۲ ماه آینده در این کمیسیون اعلام کنند تا با برنامه ریزی های لازم طرح جامعی برای کاهش تصادفات جاده ای در استان ارائه شود.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اجرای طرح یک روزه برای کاهش تصادفت جاده ای در 14 اسفند ماه امسال بصورت آزمایشی خبر داد و گفت: در این روز دستگاه های عضو کمیسیون ایمنی حمل و نقل باید برنامه های خود را ارائه کنند تا شاهد کاهش تصادفات در این روز در مقایسه با روزهای دیگر باشیم.

وی ادامه داد: در صورت موفق بودن این طرح ، نتایج، آمار و تحلیل های میدانی را در اجرای طرح های دیگر برای کاهش تصادفات جاده ای بکار می گیریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.