| کد خبر: 171327 |

خادمی مطرح کرد؛

◄ احداث ۱۹۰ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان غربی

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور همچنین به همراه مشاور ویژه وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرماندار و مسئولان شهرستان مهاباد از جاده مهاباد به میاندوآب بازدید کردند.

تین نیوز

خادمی در جمع معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و توسعه جاده‌های آذربایجان‌غربی در قالب طرح‌های اجرایی ازجمله تکمیل کریدور غرب کشور، آزادراه ارومیه-تبریز و چهار خطه شدن جاده‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در نشست مشترک با نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان مهاباد گفت: پروژه‌های ساخت و توسعه بزرگراه‌های استان به طول ۱۹۰ کیلومتر در محورهای مختلف استان اجرا می‌شود.

خیراله خادمی بابیان این‌که طرح احداث کریدور شماره ۱۰‌معروف به کریدور غرب کشور به‌منظور ارتقای شاخص ایمنی شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دولت یازدهم تعریف و عملیاتی شد، تصریح کرد: کریدور غرب کشور به طول یک هزار و ۴۲۰ کیلومتر از پایانه مرزی بازرگان به سمت بندر امام توسعه می‌یابد و در حال حاضر ۴۵ درصد این طرح تکمیل‌شده است.

وی از تکمیل ۱۰۰‌کیلومتر از طرح کریدور غرب در استان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان تا پایان امسال خبر داد و افزود: ۳۰۰‌کیلومتر از طرح احداث کریدور غرب کشور در محدوده راه‌های آذربایجان‌غربی قرار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی، اعتبار سال جاری طرح کریدور غرب کشور را ۶۵۰‌میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی در کل طرح احداث کریدور غرب کشور فعال است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.