| کد خبر: 150002 |

تردد 140 هزار دستگاه کامیون از مرز بازرگان

مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم مرزی و زمینی کشور است، گفت: در نیمه نخست امسال 140 هزار دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.

تین نیوز

مدیر پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اینکه این مرز یکی از پایانه های مهم مرزی و زمینی کشور است، گفت: در نیمه نخست امسال 140 هزار دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده است.

جابر اکبرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این رقم میزان تردد روزانه کامیون از این مرز 753 دستگاه بوده است.

وی میزان کامیون های خروجی را 59 هزار و 465 دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد کامیون نسبت به مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه 49 دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد می کند که نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش دارد.

وی از تردد 850 هزار و 52 نفر مسافر در 6 ماه نخست سال جاری از این پایانه خبر داد و اظهار کرد: میانگین تردد روزانه مسافر از این مرز چهار هزار و 570 نفر بوده و از رشد 37 درصدی برخوردار است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: هم اکنون عملیات تکمیل محوطه و مبادی ورود و خروج کالا و مسافر پایانه مرزی بازرگان با 157 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت 55 درصدی در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، پایانه مرزی بازرگان در مرز ایران با ترکیه در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.