| کد خبر: 267105 |

۵۰ روستای آذربایجان شرقی همچنان در محاصره برف است

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: کولاک شب گذشته و بامداد امروز موجب بسته شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای استان شد و راهداران در حال بازگشایی مسیر این روستاها هستند.

تین نیوز

غلامرضا رسول زاده چهارشنبه بیست وهفتم دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روستاها در مسیرهای اهر-ورزقان، اهر- کلیبر، اهر-مشکین شهر و خواجه-ورزقان قرار دارند، اظهار کرد: راهداران روز گذشته ۷۴۰ مورد اقدام به بازگشایی راه های ارتباطی روستاهای استان در مسیرهای مختلف کردند ولی کولاک دوباره راه ارتباطی تعدادی از این روستاها را بست.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، رسول زاده افزود: هم اکنون تمام راه های شریانی و اصلی استان باز است، تردد در آن ها جریان دارد و با تلاش راهداران، راه ارتباطی روستاهای بسته شده است نیز تا اواخر امروز بازگشایی می شود.

۱۵ سرنشین خودروهای گرفتار در برف از مرگ حتمی نجات یافتند

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شب گذشته در مسیر اهر-کلیبر راهداران با امدادرسانی به چهار خودروی گرفتار در برف و کولاک، ۱۵ نفر سرنشین این خودروها را از مرگ حتمی نجات و در راهدارخانه سامبران اسکان دادند.

رسول زاده ادامه داد: راهداران مستقر در راه های حومه شهرستان های اهر و ورزقان، شب گذشته به ۱۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند و با بازگشایی راه و هدایت آن ها به مسیرهای خود موجب شدند تا این خودروها به مقصد خود حرکت کنند.

وی ادامه داد: در عملیات زمستانی راهداران استان در شب گذشته و بامداد امروز بیش از ۶۰ هزار کیلومتر باند، برف روبی، نمک پاشی و شن پاشی شد.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از رانندگان و مسافران خواست به هنگام بارش برف و کولاک از سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر استان خودداری و در صورت ضرورت سفر قبل از حرکت از طریق تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و وبگاه www.۱۴۱.ir از آخرین وضعیت آب و هوایی جاده ها اطلاع کسب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.