| کد خبر: 252542 |

بارها کمبود ماشین‌ آلات در چهارمحال و بختیاری را فریاد زدیم

چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان در حوادثی هم چون زلزله کوهرنگ، سیل تابستان، بحران آب شهرکرد فریاد می زنند که با کمبود ماشین آلات مواجه هستیم، هر چه دستمان پر باشد، کارها سریعتر جمع می شود.

تین نیوز

چهارمحال و بختیاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان در حوادثی هم چون زلزله کوهرنگ، سیل تابستان، بحران آب شهرکرد فریاد می زنند که با کمبود ماشین آلات مواجه هستیم، هر چه دستمان پر باشد، کارها سریعتر جمع می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا؛ روح الله غلامی ۲۶ بهمن ماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راهدران از تابستان درگیر بحران های گوناگون سیل، آب و ... بودند، اظهار کرد: از چند ماه گذشته نیز درگیر برف روبی و راهداری زمستانه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی مسئولان در حوادثی هم چون زلزله کوهرنگ، سیل تابستان، بحران آب شهرکرد فریاد می زنند که با کمبود ماشین آلات مواجه هستیم، عمر ماشین آلات گاهی تا ۶۰ سال می رسد.

وی با تاکید بر اینکه باید به داد راهداری رسید، گفت: حوادث و بحران هایی که در چهارمحال و بختیاری رخ می دهد با امکانات و ماشین آلات هم خوانی ندارد، هر چه دستمان پر باشد، کارها سریعتر جمع می شود.

غلامی با تاکید بر اینکه برخی کارها قابل واگذاری به بخش خصوصی نیست، بیان کرد: راهداران دولتی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، در حالیکه با همکاری با بخش خصوصی با مشکل مواجه شدیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: خسارات زیادی به محورهای مواصلاتی وارد شده است، باید مراقب بلایای طبیعی باشیم و برای اصلاح محورها به اندازه دو سال کار داریم.

در ادامه ارشادی- معاون جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ بحرانی ترین نقطه در این استان در بارش اخیر است، اظهار کرد: درخواست اعزام بالگرد داده شده است و بالگرد لوجستیک به استان وارد می شود و می تواند تا ۲.۵ تن بار حمل کند.

وی افزود: تعداد روستاهای محصور در برف در کوهرنگ زیاد است، درخواست می شود از بالگردهای سپاه و ارتش نیز استفاده شود.

ارشادی خاطرنشان کرد: در شهرستان کوهرنگ نیاز مبرم به خودروی آرگو برای امدادرسانی وجود دارد، از مدیریت بحران تقاضا داریم خودروی آرگوی تحت مدیریت خود را به جمعیت هلال احمر تحویل دهد.

معاون جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به علت آغاز بارش باران شاهد سیل و آبگرفتگی منازل در این استان در روزهای آینده خواهیم بود و با محدودیت پمپ و لجن کش مواجه هستیم.

در پایان محمود شمسی پور- سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه، اظهار کرد: ۹ آمبولانس در کوهرنگ مستقر است و دو دستگاه آمبولانس کمک دار توسط سپاه به کوهرنگ اعزام شد.

وی بیان کرد: ۱۶ اعزام برای مادران باردار در چهارمحال و بختیاری انجام شد، در حال حاضر نیز آمبولانس بیمارستان مال خلیفه دچار سانحه رانندگی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.