| کد خبر: 249748 |

◄ یادمان زنده رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی+ متن آخرین توئیت

ر این رویداد که مربوط به تاریخ 23 آبان ماه امسال بود، با توجه به چهره و شرایط جسمانی رستم قاسمی که نشانه آشکاری از بیماری نداشت، بعید است کسی در بین حاضران مراسم تصور می کرد، کمتر از یک ماه بعد او جان به جان آفرین تسلیم خواهد کرد.

تین نیوز

آخرین حضور رسمی رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی که روز پنج شنبه و اندک زمانی پس از استعفایش درگذشت، در مراسم افتتاح باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد بود.

به گزارش تین نیوز ، در این رویداد که مربوط به تاریخ 23 آبان ماه امسال بود، با توجه به چهره و شرایط جسمانی رستم قاسمی که نشانه آشکاری از بیماری نداشت، بعید است کسی در بین حاضران مراسم تصور می کرد، کمتر از یک ماه بعد او جان به جان آفرین تسلیم خواهد کرد.

قاسمی در آن روز و در سخنانش، نشانه هایی از گله مندی خود از «دوستان نامهربان» را نیز بیان کرده بود اما  در مقابل سوال یک خبرنگار در مورد این که این نامهربانی ها چیست و از جانب کیست سکوت کرد و حرفی نزد.

مرحوم قاسمی در آن روز گفته بود: اگرچه برای حل مشکلات حمل و نقلی کشور از بعضی از دوستان نامهربانی هایی می بینیم، من مجوزی دریافت کرده ام که اگر بگذارند این مجوز به عملیات و اجرا تبدیل شود، بخش حمل و نقل کشور اساسی و بنیادی تغییر خواهد کرد. 

اما قاسمی آن قدر به سرعت پس از استعفایش درگذشت که حتی فرصت نیافت شرحی از آن چه در دوران وزارتش بر او گذشته است را بیان یا منتشر کند.

او روز پنج شنبه 17 آذر ماه سال 1401 به دلیل بیماری درگذشت.

در ادامه آخرین پیام منتشر شده در صفحه شخصیش در توئیتر و همچنین پیام مهرداد بذرپاش وزیر فعلی راه و شهرسازی  برای در گذشت رستم قاسمی را ببینید:

توییت آخر رستم قاسمی

متن پیام مهرداد بذرپاش وزیر جدید راه و شهرسازی برای درگذشت رستم قاسمی:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر ناگوار درگذشت مهندس رستم قاسمی ، سردار مجاهد سال های حماسه و ایثار  و وزیر پیشین راه و شهرسازی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم  و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.

درگذشت ایشان را به خانواده معزز و مکرم آن مرحوم و کارکنان و مدیران خدوم وزارت راه و شهرسازی ، تسلیت عرض می کنم و برای روح بلند ایشان از خداوند متعال ،  علو درجات و حشر با همرزمان شهیدش را مسالت دارم.

امید است خداوند بزرگ،  پاداش زحمات و خدمات خالصانه آن مدیر جهادگر را ، امروز که بیشتر همیشه به آن محتاج است ، به او برگرداند و او را در جوار لطف و رحمت بی کران خود ماوا دهد».

تذکر مهم: از افرادی که مرحوم را می شناختند و از سوابق، خدمات و فعالیت های مرحوم اطلاعاتی دارند، دعوت می کنیم مطالب خود را برای درج در صفحه یادمان زنده یاد رستم قاسمی برای ما ارسال کنند.

همچنین چنانچه دوستان و علاقمندان مرحوم مطلب یا یادداشتی در مورد شخصیت وی دارند، می توانند در قسمت کامنت های این صفحه (صفحه یادمان زنده یاد)، نظرات و یادداشت های خود را درج نمایند.

ضمنا چنانچه تصاویری از ایشان در دسترس است که می تواند در این صفحه منتشر شود، برای تین نیوز ارسال شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آرش جلیلی 2 1

    خداوند رحمت کند. مسئولین آنقدر دروغگو هستند که ما مرگشان را هم باور نداریم.

    • اسی 0 0

      شما معلومه از بس دروغ گفتی، همه رو به کیش خودت میبینی

  • ناشناس 0 0

    روح آقای قاسمی شاد،واقعا مسئولیت پذیر و دلسوز ایران و ایرانی بودن،کاش مجلسیها یاد بگیرن