| کد خبر: 243620 |

◄ رفع کمبود روغن موتور خودروهای سنگین تا هفته آینده

کمبود روغن خودروهای سنگین در بازار تا هفته آینده برطرف می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: کمبود روغن خودروهای سنگین در بازار تا هفته آینده برطرف می‌شود.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی صلواتی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه برگزاری کارگروه حمل و نقل استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمبود روغن در بازار برای رانندگان خودروهای سنگین رفع می‌شود، اظهار داشت: بنا به وعده مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت روغن هفته آینده توزیع کافی خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم کنترل و نظارت سیستماتیک بر توزیع لاستیک، به کشف انبارهای بزرگ لاستیک در استان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: این لاستیک‌ها عادلانه بین رانندگان توزیع خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بارها در سطح کشور از طریق حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود، گفت: با حمایت مجموعه استانداری اصفهان جلسات کمیته حمل و نقل از ابتدای سال جاری مجدد در حال برگزاری است.

صلواتی با اشاره به مسائل بیمه‌ای رانندگان بخش حمل و نقل سنگین، گفت: تسریع در جایگزینی رانندگان جدید الورود در سیستم پرداخت یارانه‌ای بیمه تأمین اجتماعی ضروری است. امروز تأمین اجتماعی اعلام کرد این امکان فراهم شده که این کار را انجام دهند تا بخشی از نارضایتی که در صنف رانندگان ایجاد کرده بود، حل شود.

وی به مشکلات رانندگان در مورد سوخت اضطراری (آزاد) اشاره کرد و افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به این موضوع ورود کرده و مقرر شد نظارت جدی بر تخلفات برخی جایگاه‌های سوخت داشته باشد که این‌ها دارای کارت سوخت اضطراری هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: همچنین شرکت پالایش نفت باید لیست جایگاه‌ها و شماره تماس شبانه روزی را به رانندگان اعلام کند تا اگر راننده‌ای به هر دلیلی کارت سوخت همراه نداشت یا کارت او شارژ نبود آزاد و بدون مشکل سوخت‌گیری کند.

صلواتی تدوین برنامه مدون برای بارگیری و حمل محصولات کارخانه‌ها، نوبت دهی مجازی در پایانه‌های امیرکبیر و ذوب‌آهن و سیمان سپاهان و راه اندازی سالن اعلام بار مجازی در نفت جی را از دیگر مصوبات جلسه امروز برشمرد و گفت: اگر نوبت دهی مجازی در دستور کار پایانه‌های حمل و نقل قرار گیرد در راستای افزایش بهره وری بخش حمل و نقل و کاهش بار رسوبی، نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود تا بارها از طریق خود سامانه بار مجازی جذب شود و مشکلات حاشیه‌ای را در بارهای رسوبی نداشته باشیم.

 جلسه کارگروه حمل و نقل امروز سه‌شنبه با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دستگاه‌های نظارتی، کارفرمایان حمل و نقل، نمایندگان صنایع بزرگ استان از جمله ذوب آهن، سیمان سپاهان و شرکت پالایش نفت جی و نمایندگان انجمن صنفی کامیون‌داران با هدف بررسی و احصا مسائل و مشکلات ناوگان حمل و نقل سنگین در استانداری اصفهان برگزار شد.‌

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    ای کاش مشکل سنوات72تا80وسختی کارهم درجلسه مطرح می شد وباارایه راهکاری حتی باگرفتن حق بیمه ازخودراننده هشت سال راکامل می نمودند