
◄ لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
در گزارش نهایی کمیسیون عالی سوانح در مورد علل و عوامل وقوع حادثه قطار مسافری مشهد یزد پنج عامل نیز به عنوان عوامل نظارتی دخیل در این حادثه ذکر شده است.
عناوین مهم
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- وزارت راه و شهرسازی برنامه تکمیل راه آهن شلمچه بصره را اعلام کند
- توئیت مدیرعامل راه آهن درباره راه اندازی کریدور ریلی قزاقستان به ترکیه
- قطار کانتینری قزاقستان از ایستگاه راهآهن تهران عازم اروپا شد
- امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و شرکت فولاد مبارکه اصفهان
- هدفگذاری تولید هزار دستگاه انواع محصولات ریلی توسط واگن پارس مپنا برای سال 1401
- افتتاح راه آهن سریعالسیر تهران - اصفهان تا پایان دولت سیزدهم
- تفاهم نامه بخش دولتی و خصوصی برای ورود ۲۰ لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی
- نتیجه همکاریهای شش ماه گذشته، اکنون قابل مشاهده است
- مبلغ قرارداد پروژه قطارسریع السیر اصفهان-تهران ۵۷ میلیارد یوآن است
- تکمیل زیرساختهای حملونقل جادهای در توسعه روابط موثر است
- پروژه ریلی جدید از تهران به سمت جنوب و غرب کشور در دستور کار قرار دارد
- تصاویر لکوموتیو قطار سانحه دیده مشهد یزد
- سیر قطار کامل توسط فولادسازان و صنایع عمده در شبکه ریلی امکان پذیر است
- پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای فصل تابستان
- دلیل استعفای مدیرعامل وقت راه آهن در حادثه هفتخوان چه بود؟
- از سرگیری بازسازی و تکمیل خط آهن خواف- هرات
- فهرست سوانح ریلی از ابتدای سال تا 24 خرداد 1401
- امام جمعه یزد: امنیت خطوط ریلی را تقویت کنید
- تست اعتیاد راننده بیل مکانیکی در بیمارستان انجام شد
- سهلانگاری های طولانی مدت علت حادثه اخیر قطار
- واکاوی سانحه قطار مسافری مشهد-یزد
- طرفداران واگذاری شرکت تراورس چه کسانی بودند؟
- در نقد تقابل با نقد سانحه ریلی اخیر
- رشد 30 درصدی تناژ بارگیری در راهآهن ناحیه زاگرس
- تردد کلیه قطار ها در مسیر ریلی سرخس
- بزرگترین دغدغه این روزهای ریلی، کمبود کشنده یا دیزل است
- رسیدگی به جزئیات حادثه قطار ادامه دارد
- تلاش بخش خصوصی برای گذر از تنگنای لکوموتیوی
- گزارش سانحه قطار مشهد – یزد منتشر شد
- پاسخ خواهر راننده بیل مکانیکی به شایعه هوشیار نبودن این راننده
- تراورس: فعالیتی در محل سانحه قطار مشهد-یزد نداشتیم
- پای امیرمنصور آریا به حادثه قطار یزد باز شد
- روایت شرح حادثه قطار مشهد یزد کافی است/ به چراها پاسخ داده شود
- قدرت بیل مکانیکی آن قدر نیست که بتواند عامل اصلی سانحه شود
- مسیر تردد قطارها در طبس-یزد بازگشایی شد
- اعلام نتیجه بررسی عوامل حادثه قطار مشهد - یزد؛ هفته آینده
- پیام تسلیت مدیرعامل راه آهن در پی وقوع حادثه ریلی
- پیام تسلیت انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی در پی وقوع سانحه ریلی امروز
- آغاز مجدد تردد قطارها از خط آسیب دیده سانحه امروز از ۲۴ امشب
- بیل مکانیکی روی ریل نبود/ احتمال افزایش تعداد تلفات به 25 نفر
- حادثه ریلی قطار مشهد-یزد؛ چرا لکوموتیوران بیل مکانیکی را ندید؟
آخرین عناوین
- لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
- اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
- حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
- چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
- تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- پیشنهاد ساختار کلان نوین حمل و نقل ریلی برون شهری ایران
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- ظرفیت پنج میلیون تن ترانزیت در کریدور ریلی قزاقستان- ایران- ترکیه
- وزارت راه و شهرسازی برنامه تکمیل راه آهن شلمچه بصره را اعلام کند
- توئیت مدیرعامل راه آهن درباره راه اندازی کریدور ریلی قزاقستان به ترکیه
- قطار کانتینری قزاقستان از ایستگاه راهآهن تهران عازم اروپا شد
- امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و شرکت فولاد مبارکه اصفهان
- هدفگذاری تولید هزار دستگاه انواع محصولات ریلی توسط واگن پارس مپنا برای سال 1401
- جزئیات پروژه ملی دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین
- افتتاح راه آهن سریعالسیر تهران - اصفهان تا پایان دولت سیزدهم
- تفاهم نامه بخش دولتی و خصوصی برای ورود ۲۰ لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی
- نتیجه همکاریهای شش ماه گذشته، اکنون قابل مشاهده است
- مبلغ قرارداد پروژه قطارسریع السیر اصفهان-تهران ۵۷ میلیارد یوآن است
پربازدیدترین
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
- پیشنهاد ساختار کلان نوین حمل و نقل ریلی برون شهری ایران
- اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
- تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
- بیل مکانیکی روی ریل نبود/ احتمال افزایش تعداد تلفات به 25 نفر
- حادثه ریلی قطار مشهد-یزد؛ چرا لکوموتیوران بیل مکانیکی را ندید؟
- گزارش سانحه قطار مشهد – یزد منتشر شد
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل/ ۱7 کشته تاکنون+ تصاویر
- مسافران سانحه دیده قطار مشهد- یزد با اتوبوس به مقصد می رسند
- پاسخ خواهر راننده بیل مکانیکی به شایعه هوشیار نبودن این راننده
- قدرت بیل مکانیکی آن قدر نیست که بتواند عامل اصلی سانحه شود
- کمر صنعت ریلی کشور شکسته است
- مسافران مشهد - یزد با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند
- سانحه «بیل مکانیکی» و چند سوال
- دلیل استعفای مدیرعامل وقت راه آهن در حادثه هفتخوان چه بود؟
- روایت شرح حادثه قطار مشهد یزد کافی است/ به چراها پاسخ داده شود
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- برخورد قطار با بیل مکانیکی علت حادثه بوده است
- راه آهن جاده نیست که هر شرکت چند لکوموتیو بخرد و در آن براند
- تست اعتیاد راننده بیل مکانیکی در بیمارستان انجام شد
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- طرفداران واگذاری شرکت تراورس چه کسانی بودند؟
- سه مطالبه + یک پیشنهاد به رئیس جمهوری در حوزه حمل و نقل
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- بزرگترین دغدغه این روزهای ریلی، کمبود کشنده یا دیزل است
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- تصاویر لکوموتیو قطار سانحه دیده مشهد یزد
- پاسداشت خون جانباختگان سانحه خروج از خط قطار مشهد- یزد
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- سیاسی شدن فضای بعد از سانحه کمکی به حل مشکل نمی کند
- در نقد تقابل با نقد سانحه ریلی اخیر
- تلاش بخش خصوصی برای گذر از تنگنای لکوموتیوی
- واکاوی سانحه قطار مسافری مشهد-یزد
- شاهکار معماری که 64 سال پیش در راهآهن مشهد ساخته شد
- چهار انتصاب مهم مدیرعامل راه آهن از ابتدای کار تا کنون
- گزینه های مطرح برای مدیرعاملی شرکت راه آهن
- انتصاب 2 مدیرکل جدید شرکت راه آهن
- اعضای کمیته شایسته گزینی وزارت راه و شهرسازی چه کسانی هستند؟
- ماموریت غیر ممکن
- انتصاب 2 مدیرکل شرکت راه آهن
- تغییرات در شرکت حمل و نقل ریلی رجا
- کاندیداهای معاونت های وزارت راه برنامه خود را منتشر کنند
- بیل مکانیکی روی ریل نبود/ احتمال افزایش تعداد تلفات به 25 نفر
- اجرای همه پروژه های ریلی به شرکت راه آهن سپرده شد+ نظر کارشناسان
- حادثه ریلی قطار مشهد-یزد؛ چرا لکوموتیوران بیل مکانیکی را ندید؟
- گزارش سانحه قطار مشهد – یزد منتشر شد
- فهرست 10 پروژه ریلی دارای اولویت برای استفاده از فاینانس خارجی
- مدیرعامل راه آهن منصوب شد
- مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار معرفی شد
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل/ ۱7 کشته تاکنون+ تصاویر
- تغییر ناگهانی در تغییرات شرکت حمل و نقلی رجا
- سید میعاد صالحی؛ از مدارس سمپاد تا مدیرعاملی راه آهن
- کدام مدیران در یک ماه گذشته به شرکت راه آهن پیوستند؟
- امکان تولید لکوموتیو در شرکت مپنا وجود دارد؛ واردات را منتفی کنید
- وقوع یک حادثه ریلی دیگر؛ برخورد شدید 2 دستگاه لکوموتیو
- توافق مجلس و وزارت راه و شهرسازی: بالاخره واردات ۲۰۰ لکوموتیو از چین منتفی شد
- هدف ما کسب جایگاه برتر در ارائه خدمات به مسافران ریلی است
- مسافران سانحه دیده قطار مشهد- یزد با اتوبوس به مقصد می رسند
- امضای قرارداد فروش ۵۰ دستگاه لکوموتیو بین شرکت مپنا و فولاد مبارکه
- پاسخ خواهر راننده بیل مکانیکی به شایعه هوشیار نبودن این راننده
- سوانح ریلی ایران؛ بیش از چهار برابر متوسط جهانی+ آمار حوادث ریلی اخیر
- قدرت بیل مکانیکی آن قدر نیست که بتواند عامل اصلی سانحه شود
پربحث ترین ها
- لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
- اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
- حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
- چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
- تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- پیشنهاد ساختار کلان نوین حمل و نقل ریلی برون شهری ایران
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
- اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
- حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
- چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
- تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- پیشنهاد ساختار کلان نوین حمل و نقل ریلی برون شهری ایران
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- ظرفیت پنج میلیون تن ترانزیت در کریدور ریلی قزاقستان- ایران- ترکیه
- وزارت راه و شهرسازی برنامه تکمیل راه آهن شلمچه بصره را اعلام کند
- توئیت مدیرعامل راه آهن درباره راه اندازی کریدور ریلی قزاقستان به ترکیه
- قطار کانتینری قزاقستان از ایستگاه راهآهن تهران عازم اروپا شد
- امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و شرکت فولاد مبارکه اصفهان
- هدفگذاری تولید هزار دستگاه انواع محصولات ریلی توسط واگن پارس مپنا برای سال 1401
- جزئیات پروژه ملی دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین
- افتتاح راه آهن سریعالسیر تهران - اصفهان تا پایان دولت سیزدهم
- تفاهم نامه بخش دولتی و خصوصی برای ورود ۲۰ لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی
- نتیجه همکاریهای شش ماه گذشته، اکنون قابل مشاهده است
- مبلغ قرارداد پروژه قطارسریع السیر اصفهان-تهران ۵۷ میلیارد یوآن است
- لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
- اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
- حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
- چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
- کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
- 5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
- خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
- چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
- توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
- تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
- جاده ابریشم چشم به راه تکمیل راه آهن رشت-انزلی
- مسئول خطاهای متعدد انسانی در سانحه طبس کیست؟/ وزیر پای حرف خود می ایستد؟
- اهمیت تسریع در تکمیل محور ریلی چابهار-سرخس
- سهم گلستان از ترانزیت ریلی قزاقستان به ترکیه چقدر است؟
- گام مفید راه آهن و فولاد مبارکه در توسعه حمل و نقل ریلی و رفع گلوگاه های لجستیکی صنایع
- پیشنهاد ساختار کلان نوین حمل و نقل ریلی برون شهری ایران
- جزئیات توافق ریلی برای ترانزیت پنج میلیون تنی
- تست گرم رایگان لکوموتیوهای خارجی در مقابل اخذ هزینه 40 میلیونی از داخلی ها
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- ظرفیت پنج میلیون تن ترانزیت در کریدور ریلی قزاقستان- ایران- ترکیه
- وزارت راه و شهرسازی برنامه تکمیل راه آهن شلمچه بصره را اعلام کند
- توئیت مدیرعامل راه آهن درباره راه اندازی کریدور ریلی قزاقستان به ترکیه
- قطار کانتینری قزاقستان از ایستگاه راهآهن تهران عازم اروپا شد
- امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و شرکت فولاد مبارکه اصفهان
- هدفگذاری تولید هزار دستگاه انواع محصولات ریلی توسط واگن پارس مپنا برای سال 1401
- جزئیات پروژه ملی دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین
- افتتاح راه آهن سریعالسیر تهران - اصفهان تا پایان دولت سیزدهم
- تفاهم نامه بخش دولتی و خصوصی برای ورود ۲۰ لکوموتیو جدید به ناوگان ریلی
- نتیجه همکاریهای شش ماه گذشته، اکنون قابل مشاهده است
- مبلغ قرارداد پروژه قطارسریع السیر اصفهان-تهران ۵۷ میلیارد یوآن است
اخبار برگزیده شرکت راه آهن ج. ا. ا.
-
◄ لزوم اصلاح ساختار ایمنی راه آهن/ 7 پیشنهاد کمیسیون عالی سوانح برای جلوگیری از تکرار حوادث ریلی
در گزارش نهایی کمیسیون عالی سوانح در مورد علل و عوامل وقوع حادثه قطار مسافری مشهد یزد پنج عامل نیز به عنوان عوامل…
-
◄ اعلام ابعادی تازه از سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد
کمیسیون عالی سوانح راه آهن در گزارش دوم از بررسی سانحه ریلی قطار مسافری مشهد-یزد که ۲۲ خرداد امسال رخ داد، ابعاد جدیدی…
-
◄ حادثه قطار مسافری مشهد یزد؛ پای بی انضباطی سازمانی در میان است
کمیسیون عالی سوانح راه آهن چهار روز پس از سانحه طبس، گزارش خود را در تاریخ 22/3/1401 منتشر کرد. کمیسیون عالی در آن…
-
◄ چه محموله هایی از راهآهن خراسان راهی مقصدشدند؟
بیشتر محموله هایی که از راهآهن خراسان به مقاصد مختلف بینالمللی و داخلی حمل شده، گوگرد، مواد شیمیایی و مصالح…
-
کاهش مصرف سوخت و تصادفات با حمل ریلی
مدیر کل راهآهن جنوب با بیان اینکه هزینه حمل و نقل ریلی حدود ۱۵ درصد از حمل و نقل جادهای به صرفهتر است، گفت: در داخل…
-
5 عامل نظارتی موجب وقوع حادثه ریلی قطار مشهد یزد شد
شنیده شده در گزارش نهایی کمیسیون عالی سوانح در مورد علل و عوامل وقوع حادثه قطار مسافری مشهد یزد پنج عامل به عنوان…
-
خرید کشنده توسط فولادسازان باید ادامه پیدا کند
اقدام شرکت راه آهن در تفاهم با فولاد مبارکه برای سرمایه گذاری در حوزه کشنده های ریلی اقدامی مثبت و قدمی رو به جلو است.
-
چه کسانی جلوی انتشار گزارش کمیسیون عالی سوانح را گرفته اند؟
گرچه تاکنون گزارش کمیسیون عالی سوانح به طور رسمی منتشر نشده اما طبق خبرهای غیر رسمی و شنیده شده، گویا در بررسی علل و…
-
توقف سیر تعدادی از واگنهای مسافری بالای ۴۸ سال
بر طبق اعلام راهآهن جمهوری اسلامی ایران سیر تعداد اندکی از واگنهای مسافری با عمر بالای ۴۸ سال به دلیل عدم انجام…
-
تسهیل و توسعه حمل و نقل یا ساخت و ساز؟/ لزوم ترجیح چرتکه به بیل و کلنگ
ماموریت وزارت راه تسهیل و توسعه حمل و نقل است نه ساخت و ساز. وزارت راه باید چرتکه را بر بیل و کلنگ ترجیح بدهد.
وضعیت آب و هوا
- {{ cityFields.city }} {{ cityFields.data.main.temp_min }} {{ cityFields.data.main.temp_max }}