
مدیرکل راهآهن شمال۲ اعلام کرد؛
بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
مدیرکل راه آهن شمال ۲ از بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار توسط راه آهن قزوین خبر داد.
عناوین مهم
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- سیر بار ترانزیت ریلی به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسید
- شرکت راه آهن سومین دستگاه دولتی زیانده
- رشد ۱۵۹ درصدی بارگیری در راه آهن زاگرس
- رشد ۴۷ درصدی جابجایی مسافران ریلی
- افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر
- اجرای راه آهن رشت - آستارا و توسعه میادین نفت و گاز سرعت می گیرد
- ۷۰ هزار میلیارد ریال برای راه آهن زاهدان- چابهار هزینه شده است
- چرا سرمای شدید قطارها را زمینگیر کرد؟
- برنامه ضربتی برای حفظ و نگهداشت خطوط ریلی تدوین و اجرایی می شود
- درس عبرت
- نشست مشترک هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با مدیرعامل راه آهن
- یکی از یادگاری های دولت سیزدهم باید توسعه ریلی کشور باشد
- خواب زمستانی راه آهن
- روز گذشته چند مسافر ریلی در راه ماندند؟
- بی احترامی رئیس قطار به مسافران گرفتار در سرمای شدید
- سرمای کم سابقه علت لغو تردد قطارها
- تمامی قطارهای مسافری علیرغم برودت هوا به سیر خود ادامه میدهند
- چرا سرمایه بازنشستگان راه آهن به فنا رفته است؟
- الزام راه آهن برای تاسیس شرکت های تعمیراتی ریلی
- شکوه ادامه دار ساختمانی ۹۵ ساله/ یک اوکراینی؛ سازنده ساختمان راه آهن تهران
- قطار در برف مانده، راه افتاد
- عملکرد حمل بار و مسافر در دوره یک ساله اخیر افت کرده است
- گزارشی از تغییرات برخی شاخص های بخش حمل و نقل ریلی از آذر 1400 تا آذر 1401
- نگاهی به عملکرد حمل و نقل ریلی در یک سال گذشته
- گله مندی یک بازنشسته از حقوق کم بازنشستگان راه آهن
- ظرفیت قبول و اعزام قطارها در ایستگاه اسلامشهر افزایش یافت
- پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بهمن ماه از فردا آغاز میشود
- جابجایی ۶.۴ میلیون تن بار در منطقه یزد از طریق ناوگان ریلی
- وضعیت ناخوشایند صنعت ریلی/ کاهش 35 درصدی ناوگان لکوموتیو
- اختصاص ۱۲ رام قطار فوق العاده به مسیر تهران - کرمان و بالعکس
- وعده افتتاح بندر خشک آپرین تا پایان سال/ رشد ترانزیت ریلی
- بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه آهن طبس
- جدیدترین انتصابات سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن
- استقبال از تاکید مهرداد بذرپاش بر ایجاد مکانیزم های تشویقی برای بخش ریلی
- رشد ۵۴ درصدی جابه جایی مسافر از طریق ناوگان ریلی
- انتصاب سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق
- سرپرست اداره کل راه آهن یزد منصوب شد
- دستاورد سازی با پنهان کردن واقعیت های دردناک صنعت حمل و نقل ریلی
- احداث خط آهن شیراز- بوشهر- عسلویه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار
- راه اندازی موزه ریلی؛ از رویا تا واقعیت
- برگزاری نشست بررسی چالش های مالیات بر ارزش افزوده در حوزه حمل و نقل ریلی
- رکورد نوسازی سالانه ناوگان ریلی شکسته شد
- 22 درصدی که بازنشستگان 30 سال به صندوق بازنشستگی ریختند، کجا رفت؟
آخرین عناوین
- بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
- هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- واکاوی بروز بحران در شبکه ریلی ایران به واسطه سرمای شدید
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- تأکید بر تأمین مالی شرکت راه آهن با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- سیر بار ترانزیت ریلی به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسید
- شرکت راه آهن سومین دستگاه دولتی زیانده
- رشد ۱۵۹ درصدی بارگیری در راه آهن زاگرس
- پندهایی از گزارش آمادگی راه آهن آلمان برای روبرو شدن با برف و سرما
- سرکشی های کم ثمر
- رشد ۴۷ درصدی جابجایی مسافران ریلی
- مدیران عامل و روسای راه آهن در 25 سال گذشته
- افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر
- اجرای راه آهن رشت - آستارا و توسعه میادین نفت و گاز سرعت می گیرد
- ۷۰ هزار میلیارد ریال برای راه آهن زاهدان- چابهار هزینه شده است
- چرا سرمای شدید قطارها را زمینگیر کرد؟
- روش TIC برای عارضه یابی و اولویت بندی مشکلات
- خلاقیت جالب یک آمارگیر واگن های مسافری
- برنامه ضربتی برای حفظ و نگهداشت خطوط ریلی تدوین و اجرایی می شود
- درس عبرت
پربازدیدترین
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
- تأکید بر تأمین مالی شرکت راه آهن با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- واکاوی بروز بحران در شبکه ریلی ایران به واسطه سرمای شدید
- آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
- هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
- بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
- گزارشی از تغییرات برخی شاخص های بخش حمل و نقل ریلی از آذر 1400 تا آذر 1401
- خواب زمستانی راه آهن
- فقط چند سوال از مسئولان حمل و نقل ریلی کشور!
- وضعیت ناخوشایند صنعت ریلی/ کاهش 35 درصدی ناوگان لکوموتیو
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- شرکت راه آهن سومین دستگاه دولتی زیانده
- نگاهی به عملکرد حمل و نقل ریلی در یک سال گذشته
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- وعده افتتاح بندر خشک آپرین تا پایان سال/ رشد ترانزیت ریلی
- چالش بزرگ آلودگی هوا به وسیله راه آهن
- مدیران عامل و روسای راه آهن در 25 سال گذشته
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- سرکشی های کم ثمر
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- اجرای راه آهن رشت - آستارا و توسعه میادین نفت و گاز سرعت می گیرد
- قطار در برف مانده، راه افتاد
- یک لکوموتیو برقی مسافری بجای چهار لکوموتیو دیزلی در مسیر برقی تهران مشهد
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- بی احترامی رئیس قطار به مسافران گرفتار در سرمای شدید
- مذاکره با روسیه برای اجرای تفاهمنامه ۱۶ بندی مشارکت در راه آهن رشت - آستارا
- نگاهی به مکتب و رویکرد احتمالی شهید سلیمانی در راه آهن
- برنامه ضربتی برای حفظ و نگهداشت خطوط ریلی تدوین و اجرایی می شود
- ایستگاه های TGV راه آهن فرانسه در خطوط سریع السیر (LGV) و خطوط برقی
- صنعت حمل و نقل ریلی موتور توسعه گردشگری مذهبی
- آیا احداث راه آهن موجب توسعه در یک منطقه می شود؟
- یکی از یادگاری های دولت سیزدهم باید توسعه ریلی کشور باشد
- الزام راه آهن برای تاسیس شرکت های تعمیراتی ریلی
- پندهای پونتیاک و بستنی وانیلی برای کاهش تکرار خرابی های لکوموتیو و ...
- نشست مشترک هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با مدیرعامل راه آهن
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- شاهکار معماری که 64 سال پیش در راهآهن مشهد ساخته شد
- احداث خط آهن شیراز- بوشهر- عسلویه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار
- حرف آخر به سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن: برو استعفا بده
- ماموریت غیر ممکن
- برنامه حرکت و معرفی مسیر قطار های حومه ای راه آهن کشور
- تمام انتصاب های سال جدید مدیرعامل راه آهن
- ساخت خط آهن رشت - آستارا؛ مرز باریک بین فرصت و تهدید
- تغییرات در شرکت حمل و نقل ریلی رجا
- بیل مکانیکی روی ریل نبود/ احتمال افزایش تعداد تلفات به 25 نفر
- قطارهای روسیه چگونه وارد خطوط راه آهن ایران می شوند؟
- مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار معرفی شد
- فهرست 10 پروژه ریلی دارای اولویت برای استفاده از فاینانس خارجی
- حادثه ریلی قطار مشهد-یزد؛ چرا لکوموتیوران بیل مکانیکی را ندید؟
- مقصر حادثه قطار مشهد ـ یزد معرفی شد
- گزارش سانحه قطار مشهد – یزد منتشر شد
- فیلم| لکوموتیو 1112 مپنا وارد سیستم بهره برداری شد
- ماجرای توقف قطار گردشگری شیرگاه در ایستگاه فیروز کوه
- آخرین جزئیات پروژه راهآهن کرمانشاه-خسروی
- خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل/ ۱7 کشته تاکنون+ تصاویر
- سمت جدید برای مدیرعامل اسبق راه آهن
- میزان حمل بار ریلی از سال 1373 تا 1400 و مقایسه عملکرد تن کیلومتر حمل ریلی و جاده ای
- عملکرد سید میعاد صالحی در بوته نقد/ پدرخوانده راه آهن کیست؟
- تغییر ناگهانی در تغییرات شرکت حمل و نقلی رجا
- سوانح ریلی ایران؛ بیش از چهار برابر متوسط جهانی+ آمار حوادث ریلی اخیر
- امکان تولید لکوموتیو در شرکت مپنا وجود دارد؛ واردات را منتفی کنید
- فیلمی از شرایط سخت مسافران یک قطار
- وقوع یک حادثه ریلی دیگر؛ برخورد شدید 2 دستگاه لکوموتیو
- قطار خرمشهر- شلمچه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند
- پروژه قطار سریع السیر تهران - اصفهان توجیه اقتصادی ندارد
- توافق مجلس و وزارت راه و شهرسازی: بالاخره واردات ۲۰۰ لکوموتیو از چین منتفی شد
پربحث ترین ها
- بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
- هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- واکاوی بروز بحران در شبکه ریلی ایران به واسطه سرمای شدید
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- تأکید بر تأمین مالی شرکت راه آهن با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
- هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- واکاوی بروز بحران در شبکه ریلی ایران به واسطه سرمای شدید
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- تأکید بر تأمین مالی شرکت راه آهن با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- سیر بار ترانزیت ریلی به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسید
- شرکت راه آهن سومین دستگاه دولتی زیانده
- رشد ۱۵۹ درصدی بارگیری در راه آهن زاگرس
- پندهایی از گزارش آمادگی راه آهن آلمان برای روبرو شدن با برف و سرما
- سرکشی های کم ثمر
- رشد ۴۷ درصدی جابجایی مسافران ریلی
- مدیران عامل و روسای راه آهن در 25 سال گذشته
- افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر
- اجرای راه آهن رشت - آستارا و توسعه میادین نفت و گاز سرعت می گیرد
- ۷۰ هزار میلیارد ریال برای راه آهن زاهدان- چابهار هزینه شده است
- چرا سرمای شدید قطارها را زمینگیر کرد؟
- روش TIC برای عارضه یابی و اولویت بندی مشکلات
- خلاقیت جالب یک آمارگیر واگن های مسافری
- برنامه ضربتی برای حفظ و نگهداشت خطوط ریلی تدوین و اجرایی می شود
- درس عبرت
- بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
- هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
- از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
- آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
- بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
- حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
- دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
- تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
- اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
- معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
- بازنگری و انتخاب نیرویی کارآمد و آشنا به صنعت ریلی
- واکاوی بروز بحران در شبکه ریلی ایران به واسطه سرمای شدید
- راهکارهای کوتاه مدت برای جبران کمبود لکوموتیو
- تأکید بر تأمین مالی شرکت راه آهن با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید
- بهترین گزینه برای رفع گلوگاه ظرفیتی محور ریلی شمال چیست؟
- سیر بار ترانزیت ریلی به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسید
- شرکت راه آهن سومین دستگاه دولتی زیانده
- رشد ۱۵۹ درصدی بارگیری در راه آهن زاگرس
- پندهایی از گزارش آمادگی راه آهن آلمان برای روبرو شدن با برف و سرما
- سرکشی های کم ثمر
- رشد ۴۷ درصدی جابجایی مسافران ریلی
- مدیران عامل و روسای راه آهن در 25 سال گذشته
- افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر
- اجرای راه آهن رشت - آستارا و توسعه میادین نفت و گاز سرعت می گیرد
- ۷۰ هزار میلیارد ریال برای راه آهن زاهدان- چابهار هزینه شده است
- چرا سرمای شدید قطارها را زمینگیر کرد؟
- روش TIC برای عارضه یابی و اولویت بندی مشکلات
- خلاقیت جالب یک آمارگیر واگن های مسافری
- برنامه ضربتی برای حفظ و نگهداشت خطوط ریلی تدوین و اجرایی می شود
- درس عبرت
اخبار برگزیده شرکت راه آهن ج. ا. ا.
-
مدیرکل راهآهن شمال۲ اعلام کرد؛
بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار از راهآهن قزوین
مدیرکل راه آهن شمال ۲ از بارگیری و تخلیه بیش از ۶۵٠ هزار تن بار توسط راه آهن قزوین خبر داد.
-
◄ هدایت، حمایت، نظارت و اصلاح تصمیمات غلط، از شروط لازم بلوغ برای خصوصی سازی
نمونه ای از تصمیمات غلط در راه آهن، مصوبه اواسط دهه 90 هیئت مدیره در مورد لزوم تفکیک مالکیت ناوگان از تعمیرات و…
-
پیامدهای تبلیغ مستمر در مورد درآمد خیالی ترانزیت زمینی؛
◄ از اجرای پروژه های فاقد توجیه تا تغییر عرض خط
توسعه راه آهن باید در محورهایی اتفاق بیفتد که امکان ریلی در آنها حداقل از نظر اقتصادی و…مرجح بر راه است.
-
◄ آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا موجب توسعه ترانزیت می شود؟
آیا ساخت راه آهن رشت - آستارا یا هر راه آهن دیگر ترانزیتی مانند شلمچه - بصره یا راه آهن غرب کشور تا خسروی به سمت عراق…
-
در جریان برپایی نمایشگاه دستاورهای داخلی صنعتی صورت گرفت:
بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای حوزه ریلی
حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) از نمایشگاه توانمندی های داخلی صنعتی بازدید نمودند.
-
حال نیروهای رجا اصلا خوب نیست.../ درخواست کمک از مدیرعامل راه آهن
یکی از نیروهای فنی و ترمزبان رجا در مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، به شرح مشکلات خود و دیگر همکارانش در شرکت…
-
دولت ها و مدیران انتصابی؛ عامل ورشستگی صندوق بازنشستگان
چندی پیش سخنان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مخالفت با متناسب سازی حقوق بازنشستگان رسانه ای شد این در حالی…
-
روایت یک رئیس قطار
تضییع حقوق شهروندی در قطارهای محلی
محمد جواد جامی رئیس قطار با ارسال یادداشتی به تین نیوز، یکی از دغدغه هایی را که به گفته خودش، اغلب روسای قطار با آن…
-
اولویتبندی بین برقیکردن خط موجود و احداث سریعالسیر تهران- مشهد با روش TIC
پروژه احداث راه آهن سریع السیر جدید بدون برقی کردن تا زمان اتمام کل پروژه و تامین ناوگان و ... هیچ بهره ای نخواهد…
-
معرفی سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی
شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال جهش تولید و با هدف قطع وابستگی صنعت ریلی کشور به خارج و همچنین با همکاری عموم…