| کد خبر: 270369 |

◄ زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار

توقف چندین ساعته و ترافیک 10 تا 14 کیلومتری مسیر برگشت برای مسافران نوروزی چنان کام آنان را از سفر به گیلان تلخ کرد که نارضایتی خود از ساخته نشدن مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار اعلام و از این اقدام به عنوان زیتون گیت یاد کردند.

تین نیوز

اگرچه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح آزادراه منجیل رودبار گفته بود که با افتتاح این آزادراه بخشی از مشکلات ترافیکی برطرف می‌شود اما ترافیک مسیر برگشت این مسیر در پایان سفرهای نوروزی نشان داد که مشکل ترافیک این آزادراه همچنان برقرار و سیاست وزارت راه و شهرسازی برای ساخت فقط یک طرف این آزادراه اقدام درستی نبوده است.

به گزارش تین نیوز، توقف چندین ساعته و ترافیک 10 تا 14 کیلومتری مسیر برگشت برای مسافران نوروزی در این مسیر 7- 8 کیومتری چنان کام آنان را از سفر به گیلان تلخ کرد که تعداد زیادی از آنان در قالب نظراتی که در این شبکه خبری منتشر کردند، نارضایتی خود از ساخته نشدن مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار اعلام و از این اقدام به عنوان زیتون گیت یاد کردند.

مطالب مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

◄ تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران

 

◄ 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر

 

برخی نظرات کاربران تین نیوز را در ادامه بخوانید:

-  با ترافیک 15 کیلومتر خودرو در مسیر برگشت خجالت نمی کشید؟

- مسیر رفت به سمت گیلان خوب بود ولی برگشت ترافیک به سمت رودبار تا خروجی این شهر واقعا خسته کننده است.

- اتفاقی که در گیلان افتاد در هیچ جای دنیا سابقه ندارد، افتتاح اتوبان بدون برگشت. یازدهم فروردین من داشتم بر می گشتم رودبار افتضاح بود.

- مسیر یک طرفه بازگشایی شده مسیر برگشت ترافیک ده کیلومتری و گیر کردن سه ساعت در ترافیک لذت سفر را در کام همه تلخ کرد.

- بهتر است مسیر برگشت را درست کنید تا مردم در صف ۱۴ کیلومتری ترافیک علاف زیتون فروشان نشوند.

- بعد از هشت سال هشت کیلومتر را آن هم فقط از یک طرف افتتاح کردید .

-  جاده یک طرفه به درد نمی خورد راه برگشت همان آش و همان کاسه قبل است و ترافیک ۱۵ کیلومتری نتیجه همین مصلحت اندیشی شماست بهتر نیست ک با تکمیل این پروژه و در کنار آن یا ایجاد مجتمع هایی امکان منتفع شدن زیتون فروشان هم فراهم شود؟

- اتوبانی که مسیر برگشت ندارد !! مردم مجبور می شوند هنگام برگشت از رودبار با ترافیک سنگین عبور کنند.

- نباید مسافران را مجبور به عبور از داخل شهر رودبار کرد هرکس خریدار زیتون باشد می تواند برود داخل شهر و سایر مسافران به راهشان ادامه بدهند.

- کجای دنیا اتوبان را یک طرفه می سازند و بعد به عنوان افتخار ازش یاد می کنند؟

- ترافیک برگشت را هم می بینید یا منظور همین بوده که ترافیک بشود و مردم زیتون بخرند؟

-  تو ترافیک چهارده کیلومتری ماندیم.

قابل ذکر است: مهرداد بذرپاش روز ۲۱ اسفند در سفر به استان گیلان و افتتاح آزادراه منجیل رودبار با اشاره به اینکه تردد در این مسیر سبب گلایه مندی مردم و ترافیک چند ساعته می شد که هم اینک با بهره برداری از این مسیر شاهد رفع مشکلات خواهیم بود، گفت: در مسیر برگشت ملاحظات اجتماعی مردم منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر تلاش برای حل مشکل ترافیک در این مسیر مهم کشور، در صدد هستیم تا اشتغال و کسب و کار مردم منطقه به خطر نیفتد، بنابراین قرار شد که مسیر برگشت از همان مسیر سابق باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همکار 65 4

    دولتی که همه چیز را یک طرفه افتتاح میکند : قطار مترو پرند که خاطر شریف تون هست!

    • ناشناس 6 1

      مترو پرند یک طرفه نیست

  • ناشناس 98 6

    به خاطر چند زیتون فروش نباید یک میلیون نفر در ترافیک گیر کنند

  • عفت 13 3

    اگر چه کسی مردم مهم است ولی معطلی مردم هم مهم است

  • ناشناس 39 7

    بعدازهشت سال یه اتوبان یک طرفه افتخارنداره فقط این ریاکاران بی سواد میتونن چنین کاری کنن

    • ناشناس 10 34

      ایرانی جماعت همینه. سپاس گزاری بلد نیست

  • ایرانی 59 8

    تحریم خرید زیتون بهترین کار هست

  • ناشناس 55 4

    نباید به خاطر چند مغازه دار، میلیون‌ها ایرانی گرفتار چندین ساعت ترافیک سنگین شوند. چه بسا به خاطر این خستگی تعدادی از هموطنان دچار تصادفات منجر به فوت و جرح می شوند. که برای تصمیم گیران وزارت راه جای بسی تاسف است.

    • وحید 0 6

      لطفا ... نیارید گیلان ما نمیخایم مسافر بیاد کیو ببینیم ....ما میخایم بدون مسافر از گرسنگی بمیریم ....هر چند بخاطر مسیرجدید دیگه تخم مرغ و کنسرو و الویه شما فاسد نمیشه ...خخخخخخ

  • پرویز 38 5

    متاسفم به شعور مردم توهین میکنند

  • ناشناس 48 6

    تو مملکت مسابقه حماقت راه انداختند هر کی احمق تر مقام بالاتر .... اتوبان یک طرفه یعنی اوج حماقت و بی سوادی و خریت ....
    بعد میان دم ار گریدور شمال جنوب می زنند...

  • ناصر 41 5

    باسلام چرا به مردم دروغ میگن راست بگین دزدی واختلاس نمیگذاره جاده را درست کنیم ما که رفاه وراحتی مردم را نمیخوایم مگه اصفهان قم وشهر های دیگه کمر بندی ندارن هر کسی دوس داره از شهر میره وخرید میکنه دوس نداره از ومر بندی میره مگر به اجبار میشه مردم راتو ترافیک 4 ساعته نگهداشت باید برین خرید کنن کجای دنیا اینطوریه

  • هادی 34 4

    مدیریت احمقها

  • ناشناس 34 4

    بی عرضگی دولت رئیسی ووزیر بی کفایش در عدم ساخت برگشت اتوبان رودباربهانه ای ودست دولت ناقص الخلقه رئیسی داده که زیتون فروشها را مسبب این موضوع کرده.واقعآ یک مشاور درست ودرمان نیست که به اینها راهکار بده

  • سعید 19 3

    ای که دستت میرسد کاری بکن تیون نیوز شما یکاری کنید حل بشه این مسعله

  • داود 39 1

    فقط مشکل جاده گیلان برگشت باترافیک نیست شما ازرودبارتامیدان گیل بروید باید کل جلوبندی وعقب بندی ماشین رو تعویض کنید هر۲کیلومتر یگ سرعت گیر باارتفاع ۴۰تا۶۰سانتی وبین سرعت گیرها هم آسفالت رضاشاه هست انگار تانک های روسیه ردشدن دیگه کسی درست نکرده

  • حسین اقدامی 32 1

    شما مسیر دو طرف درست می کردید هر کسی زیتون می خواست از داخل شهر می رفت با این کار کسی دیگه زیتون هم نمی خره

  • مسافر 47 2

    عاقلانه ترین روش نخریدن هیچ محصولی اززیتون گیت است .خرید خودرا از سایر فروشندگان آزادراه انجام دهید .اتفاقا هرچی جنس بنجل است درزیتون گیت بفروش می‌رسد .

  • ایرانیم 36 4

    این چه کاری است اگر کسی زیتون بخواهد بخرد ازآسمان خارج بشود وداخل شهر رودبار بشود و۱۰ساعت خرید زیتون انجام دهد منیکه زیتون نمی خواهم چرا باید از این شهر به اجبار رد شوم دولت خوبی نداریم چهار تا زیتون فروش ببین ملت را چه جوری سر کار گذاشته اند

  • ناشناس 13 46

    نه حکومت ما که هیچ حکومت دموکرات که برخواسته از نظر مردم آن کشور باشد نمی تواند و نمی خواهد که به زور ریل و جاده را از هر منطقه ایی رد کند تا زمانی که رضایت بومیان آن منطقه جلب شود بالاخره این زیاده خواهیست که من مسافر بخواهم عیدی یا یکی دو تایم پیک دیگر از جایی مثل رودبار رد بشوم و زندگی و زیست و اقتصاد ۱۲ ماهه این بومیان را ندید بگیرم حکومت هم اگر تک لاینه ساخته سر همینه که ابتدا باید به زیست و اقتصاد و زندگی بومیان منطقه که ده ها و صدها ساله در آنجا زندگی می کنند باید توجه کند و بعد باید سختی فوق العاده ساخت را هم در نظر گرفت چیزی که خیلی از مردم فکر می کنند چند تا کامیون خاک ریزی و یه غلطک و یه آسفالت ، یک جاده ساخته می شه !! نمی تونم درک کنند فرق بین ساخت یک آپارتمان ۴ طبقه تک واحدی با ساخت راه ساده در مسیر ساده با ساخت سوپرابرپروژه چی هست ! و این برای تمام ایران صادق است همین ریل رشت کاسپین با وسواس تمام که رضایت بومیان کسب شود در حال ساخت است کرمان باشد سیستان بلوچستان باشد خوزستان باشد اردبیل و کردستان و ... باشد ابتدا باید رضایت مردم محلی جلب بشه این قائده مهم کاره که اداره کنندگان کشور بهش توجه می کنند حالا :
    اولا می شود در رودبار کارخانه فرآوری و بسته بندی حرفه ایی زیتون به قصد صادرات زد که باغداران و کسبه و تحت حمایت ها ، سهام دارانش باشند عمده فروش از محل صادرات تامین بشه بخشیش داخل کشور توزیع بشه درصد خیلی کمترش به شکل باز لب جاده ایی به فروش برسه جوان های منطقه هم در این کارخانه مشغول به کار بشن اینجا رضایت بومیان قطعا کسب می شود .
    دوما باید صبوری کرد تا سایر راه های به مقصد شمال ساخته بشن و توسعه پیدا کنند تا بار ترافیک پخش شود همین بزرگراه قزوین تنکابن می تواند بسیار راهگشا باشد .
    سوما شبکه ایران اچ دی حداقل ۵ زبانه باید راه بیفتد که ۲۴ ساعته زیبایی های ایران را ابتدا به مردم خودمان نشان دهد که مقاصد مردم پخش بشه مردم بدونن که جاهای زیبا و دیدنی دیگری هم به جز شمال وجود داره ۲۰ درصد سیل جمعیتی که در پیک به سمت شمال می رن اگر سایر مقاصد را انتخاب کنند وضعیت خیلی تغییر می کند .

    • ناشناس 0 4

      یک طرح ملی هیچوقت تابع نظرات بومی نخواهد بود چون راضی کردن همه هزینه های هنگفتی دارد و جلوی پیشرفت را می گیرد

    • ابراهیم 2 2

      در اینکه در هر پروژه ای باید مسایل اجتماعی رو در نظر گرفت، شکی نیست. اما چند تا سوال دارم از شما:
      ۱. آیا مردم شهرهای رستم اباد، منجیل و لوشان جزو همین مردم نیستند که شما ازشون دفاع می کنید؟ چرا وقتی با احداث اتوبان، منافع مردم این شهرها از بین رفت، کسی از منافعشون دفاع نکرد و پیوست اجتماعی و زیستی مطرح نبود؟
      ۲. چرا زیتون فروشان متنفذ در تکمیل و یا ساخت مجتمعهای قبل از شهر رودبار (از جمله مجتمع زیتون بعد از توتکابن) کارشکنی می کنن؟

    • شمس 2 2

      اگه رضایت بومیان وشهروندان درهمه جاده های مواصلاتی کشور برای طراحان این جاده ناقص ویک طرفه مقدم بر امر مسافران وگردشگران بود.
      بزرگراه از حرم تا حرم رو چرا با از شرق کشور تا اتصال به قم ساختید و برای شما توجه به اتصال مسیر ودرآمد مردم شهرهای عبوری آنچنان مهم نبود که مسیری رو ازداخل شهرها عبور بدین ؟

  • ناشناس 22 6

    خاک بر سرتان که فقط مردم را عصبانی میکنید

  • ع حسینی 22 4

    واقعا آدم متاسف میشه اینهمه زیتون فروش تو مسیر امامزاده هاشم هست دولت خودشو مسخره کرده واقعا با این افتتاح بود یا افتضاح

  • محسن 3 17

    یکطرفه قضاوت نکنیم دولت هم با اخذ مالیاتهای کلان از بازار ،زیتون کسب درآمد میکند.

  • رضا 27 5

    باید از وزارت راه سوال کرد آیا زیتون فروش ها مانع ساخت آزاد راه‌ هستند یا خیر؟
    اگر چنین باشد خود مردم خرید از مغازه های آنها را تحریم کنند.

  • ناشناس 33 3

    با سلام زیتون فروشی که گرون تر از مغازه سر کوچه میده بهترین راه اینه که مردم خودشان تحریم کنند و نخرن

  • ناشناس 13 1

    ایران سرزمین عجایب

  • محمد 32 4

    مردم باید حرید زیتون از رودبار رو تحریم کنن

  • بهرام 25 4

    دهن ما آسفالت بشه که کسب وکار مردم منطقه به خطر نیفته ،بخدا که داری مثل چی دروغ میگی ، چقدر بهت پول دادن خدا میدونه ،پس مردم منجیل کسب و کارشون به خطر نمی‌خواست بیفته که اتوبان دوطرفه درست کردین ؟! هر کس بخواد زیتون بخره میره از رودبار رد میشه ، شما نگران نباشید ، مردم آزاری هم حدی داره دیگه بابا ، این چه قانون مزخرفیه ما داریم دیگه ، طرف مشخصه که با رشوه این کار شکنی رو انجام داده ، بعد داره از کسب و کار مردم منطقه میگه... یه کارزار باید درست بشه برای برکناری وزیر راه... اینجور آدما باید برکنار بشن تا عبرت بشن برای نفرات بعدی که پر شدن جیبشونو به آسایش مردم ترجیح ندن...

  • اسماعیل نوغانچی صالح 21 5

    آخه این نوع رفتار کردن در عصر مجازی و فضای جهانی واقعا جای تاسف داره مگر اجباری همه زیتون بخرند بنده سی سال رفت آمد کرج شمال بودم یکبار هم نخریدم مسخره هست مافیای زیتون حریف سه دولت شد

  • صالح خسروی 26 4

    و دولتی که حتی با دو کیلو زیتون میشه خریدش!!!

  • S gh 25 3

    دولت که یک طرح ملی رو بخاطر چند تا زیتون فروش بخواد بخوابونه وای به حال اینکه مافیای خودرو دلار سکه جلوی خودش ببینه از همین جا بخونین دیگه چه خبره تو مملکت....

  • یوسف 20 4

    در صدد هستیم که کسی کار مردم منطقه آسیب نبیند به چه قیمت کل مردمی که در بازگشت از گیلان حتی از تبریز و اردبیل و ،،، که میخواستند در ایام نوروز از تعطیلات خود لذت ببرند را به نامشان زهرمار کردید به چه حقی شما اینگونه تصمیم گرفتید است همه سالها که نتیجه آماده نشدن این مسیر تلفات انرژی فراوان بازی با روح و روان مردم و حتی تصادف‌های منجر به فوت و جرح برای آن بود که تعدادی سود جو زیتونهای اندکی بومی و بسیار بیشتر غیر بومی زیتون پرورده هایی که نخود جانشین کردو میشود اما پول کردو گرفته می‌شود روغن زیتونهایی که درصد بالایی از آنها را روغن مایع تشکیل میدهد بروید امار فروش روغن نباتی مایع در شعر کوچک رودبار را از شرکتهای پخش بررسی کنید ببینید چه خیانتعایی در حق مردم میشود ،هیچکس حق ندارد چنین مصلحت اندیشی احمقانه ای را داشته باشد

  • ایرانی 21 2

    وقتی بذرپاش وزیر باشه باید فاتحه آن وزراتخانه خوانده بشه ایشون در پستهای قبلی هم که از جوانی وبا رابطه به ایشون محول شده بود ودر هیچ کدام هم موفق نبودن نشان دادن بدرد مدیریت نمیخورن بیخود نیست در بیشترکشورهای موفق دنیا پست مدیریت یکی از حساسترین بخشهای جامعه است به امید روزی که افراد لایقی همچون کرباسچی فارغ از هر دغدغه جناحی نیست سازندگی داشته باشد ولاغیر

  • جمالی 24 3

    فقط هزینه بنزین این ماشین ها تو ترافیک دوساعته رو حساب کنید می‌بینید چه ضرری به کشور میخوره

  • ناشناس 19 3

    پس معلومه ساخت بزرگراه هم زیرمیزی شده

  • ناشناس 14 1

    سلام احداث مسیر برگشت به تهران الزامی است وبه منظور در نظر گرفتن رفاه اجتماعی وکسب و کار در شهر رودبار بهتر است برای کسانی که قصد رفتن به داخل شهر را دارند از اتوبان مسیر دسترسی احداث نمایند

  • یوسف جلالی 10 1

    با سلام مشکل اصلی برگشت بیشتر از پلیس راه تا امازاده هاشم است..من هفته پیش این مسیر رو ۵ ساعت اومدم ..

  • حسین 23 3

    تنها راه اینه که مردم باید خرید زیتون را تحریم کنند.

  • ناشناس 18 3

    واقعا که این مصلحت اندیشی اوج بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولین رانشان نی دهد که چند میلیون نفر را فدای یه تعداد کم مغازه زیتون فروشی می کنند .

  • مهندس 20 1

    هزینه سوخت آلودگی هوا رو حساب کن چقدر ماشین تو ترافیگ هستن بخاطر زیتون فقط اون مغازه دارها به ریش ملت هم میخندن ترافیگ میبینن

  • ناشناس 25 2

    اینجا دیگه مقصر اصلی خود ما مردم هستیم
    چرا نباید توقف در رودبار وخرید زیتون رو تحریم کنیم وقتی میخواهند به زور به ما زیتون بفروشند

  • سعید قصابیان 14 2

    سلام. جاده و اتوبان و بزرگراه را برای کاهش زمان سفر میسازند یا برای اینکه چیزی ساخته باشند و بودجه ای را نفله کرده باشند و یا خدای ناکرده برای اینکه روبانی را قیچی کرده باشند ؟

  • احمد 17 2

    مدیریت (امثال بذرپاش)میشه همین!!!!؟؟؟

  • ناشناس 19 2

    بهترین راهکار خرید نکردن زیتون هست

  • ,رامین 8 3

    مگه رانت معنیش چیه؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس 9 3

    آقای بذرپاش تو رو خدا این مسیر برگشت رو باز کنید واقعا افتضاحه. آخه چرا مقابل خواست عمومی ایستادگی میکنید.

  • نا شناس 11 3

    جاده 2 خطه رو میگن اتوبان!
    بعد اگر دولت نمیدونه بدونه که یک چیزی هست به اسم مجتمع خدمات رفاهی که درش میشه زیتون هم فروخت!

  • محمد موسوی 11 2

    واقعاً مصلحت یک کشور مهم تر است یا منفعت یک جماعت زیتون فروش؟؟!!
    بنظرم وقتی مسولین متوجه موضوع نمی شوند می بایست مردم دست به کار شوند و با تحریم خرید زیتون از این جماعت خودخواه ،اراده ملی را در اجرای یک پروژه ملی به کرسی بنشانند.
    اگر کسی واقعا مشتاق خرید زیتون می بود از اتوبان خارج و خرید می کرد و دوباره به آزادراه برمی گشت
    چرا باید همه ملت را گروگان معیشت یک عده زیتون فروش کنیم ؟
    واقعاً آبروریزی است

  • رضا 7 1

    قطار رئیسی فقط با سرعت در حال حرکت به جلوست،دیگه برگشتی تو کار نیست که بخواد مسیر برگشت هم درست کنه

  • ناشناس 4 2

    هنوز هم ما ملت را موش آزمایشگاهی کردن تا کی باید این بی کفایتی شمارا تحمل بکنیم هر وقت به ملت نیاز دارید زمین وجاهای دیگرشان را لیس میزنید خرتون که ازپل گذشت دنبال کثافت کاریهیتان نیفتید مگر ملت کلوچه کیکزیتون ندیده آند که بهملت دهن کجی میکنید یک عده سود جو سر راه قرار گرفته آند وبا اجناس بعضاً نام مرغوب وگران هم ا دولت حقه باز ملت. را ترکه میکنند ملت بخود لیائید. اینها را یا داشت کنید

  • حسین 8 2

    ساختن اتوبان یکطرفه رودبار نشانگر طرز تفکر مسئولین و دولتمردان ماست که تمامی ارتباطات بین المللی شأن هم به همین گونه است و همه منابع و سرمایه های ما از کشور خارج شده ولی بازگشتی وجود ندارد از نفت ومعادن بگیر تافرار مغزها، جز فقر و بدبختی چیزی نسیب ما نشد

  • ناشناس 4 1

    یکی‌از مغازه دارا سکته کنه‌ یا بچه ش تصادف کنه و امبولانس توی ترافیک‌بمونه .اونوقت میفهمن

  • ناشناس 4 1

    مملکت مال‌فئودال هاست

  • شهروند ایران 7 2

    از مسافران میخوام که زیتون رودبار را نخرند و در رودبار اصلا خرید نکنند و در شهر زباله هم بندازند

  • رضایی 8 0

    باسلام
    به نظر اینجانب بنده حقیر،اگر اتوبان راه برگشت داشته باشه،کسی که بخواهد زیتون بخره،میره داخل شهر،و راحت و خیلی خلوت ،بدون ترافیک ،خریدش انجام میده،برمیگرده،حتی مردم رودبار هم تو ترافیک شدید،عذاب میکشن،اتوبان باید دوطرفه باشه،برگشتتی مردم خسته میشن،بیشتر دچار حوادث و تصادفات میشه،

  • بابک 6 1

    من زمانی مدیر پروژه پیمانکار سازنده آزادراه عبوری از قسمت منجیل بودم
    مقرر شده بود در زمان برگشت و زمان پیک ترافیک مسیر رفت رودبار تبدیل به برگشت شود ولی متاسفانه لابی ثروتمندان رودبار بسیار قویست و با نفوذ خود مانع از اینکار می شوند و با عذاب مردم روز به روز بر ثروت خود می افزایند

  • ناشناس 6 1

    فقط تحریم خرید زیتون از رودبار

  • عل یزدی 9 0

    چرا وقت مردم و سوختی که تلف میشه، بابت ۲ تا محصول پیزوری که تو هر دکه بین راهی هم پيدا میشه.، خدا پیغمبری درسته. لعنت به هر چی مافیا ،و درآمد نجسه

  • ناشناس 2 1

    با سلام.در مسیر رفت بسوی رشت ترافیک بخاطر ایست بازرسی بود و در مسیر رفت کسی هم زیتون نمیخره و ترافیک زیادی هم نبود ولی در مسیر برگشت همه میخوان زیتون بخرن و این منجر به ترافیک سنگین میشه

  • ناشناس 5 1

    #نه به خرید از زیتون گیت

  • آرش 5 2

    منافع چند تا زیتون فروش غالبا مرفه نباید به خطر بیفته ولی ترافیک چند کیلومتری و هزینه زمانی و اعصابی و سوخت اضافه چند هزار لیتری جزو منافع مردم نیست؟
    برین خودتون رو سیاه کنید مایه بگیرهای فاسد

  • آرمان 5 2

    پس با این حساب اصفهان و شیراز و بقیه جاها هم باید از وسط شهر مسافرها برن میشه لطفاً به شعور مردم توهین نکنید

  • مهران 3 0

    چین اتوبان ۱۶۷ کیلومتری در مدت ۷ سال ساخته دولت بی عرضه و وزیر بیسواد ما هم هشت کیلومتر جاده یکطرفه ساخته در مدت ۸ سال!!!!

    • علی 1 2

      ۸ سال وزیر بیسواد مال دولت غربزده قبلی بود این دولت سه سالشه...خخخ

  • ناشناس 5 2

    ماساکنان رودبارهم دل خوشی از این اَشغال فروشها(بخوانیدزیتون فروش) نداریم فقط دوسه روز اول عیدشهرخوب بود بعدش همون آش و همون کاسه شد.نمیشد دو تا نون بگیریم

  • مسعود 5 1

    دوستان حالا جالب اینجاست مغازه دارا رودبار جلو مغازرم خریدن مثلا شما ماشین بزاری جلو مغازه کسی و نری ازش خرید کنی و بری از اونر ک اشناته خرید کنی صدات میکنه ماشینتو بردار و من خودم به عینه دیدم چندین مورد درگیری با مسافران بخاطر زیاده خواهی و گستاخی مغازه دارای رودبار بوجود اومده

  • فقط خدا 3 1

    اطلاعات اشتباه به مردم ندین. ترافیک ۱۴ کیلومتری از پلیس راه رشت تا سراوان و امامزاده هاشم، به دلیل دو بانده بودن جاده هست و محدوده ترافیک ۱۴ کیلومتری تا شهر رودبار حدود ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. البته در داخل شهر رودبار در مسیر برگشت ترافیک ۳ کیلومتری هست ولی ترافیک اصلی ۱۴ کیلومتری در محدوده سراوان رشت هست.

    • محمدرضا ملایم پور 1 0

      سلام علیکم
      مردم عزیز
      اگر فقط یک مسئول عادل داشتیم مطمئن باشید کسی جرات نمی کرد اتوبان یکطرفه افتتاح کند در نتیجه برای آشکار است که مسئول عادل نداریم.

  • ناشناس 2 3

    وزیر ترسو ؟؟؟

  • ناشناس 4 0

    سلام
    مردم لازمست پویش تحریم خرید در شهر رودبار را آغاز کنند و دولت ضمن ساختن مسیر کناره گذر بازارچه های جایگزین در قالب استراحت گاه بین راهی ایجاد کنند

  • محمد امین قاسمی 1 0

    بنظرم پای پولهای کثیف هم مطرح است

  • محمدرضا ملایم پور 1 0

    اتوبان یک طرفه فقط به خاطر چند نفر سودجو خیانت است و حتما عواقب دارد. ای از خدا بی خبرها ، چرا مسافران شریف را ناراحت می کنید؟
    از طارم

  • امیر 0 0

    وزارت راه می‌تونه با بکار بردن تمهیدات این مشکل رو حل کنه مثلاً عوارض اتوبان یکصدهزار تومن داخل شهرازاد اون وقت من راننده تصمیم میگیرم از کجا برم وقتی از داخل بری خودت ایست میکنی برای خرید یا مجموعه های بزنن مثل بازارچه بین راه از رستم آباد تا منجیل جا فراوان هست

  • امیر 1 0

    کار کارشناسی بکنن نشون میده که طی این تعطیلات چقدر بنزین مصرف شده در همون رودبار که میشه باهاش اتوبان زد

  • رسول 1 0

    چرا برای چند کیلو زیتون باید چند هزار لیتر بنزین وچندین هزار ساعت وقت مسافرین به هدر برود و پلیس راه دست بسته فقط نظاره گر باشد این چه سیاستی است که شما دارید

  • حمید 1 0

    واقعا دولت آقای رئیسی مخصوصاشخص خود آقای رئیسی خجالت نمیکشند بااین ‌کارهای بدون کارشناسی آقا اگر نمیتوانی کار کنی بهترنیست استعفا بدهید واقعا درتمام کارهایتان خیلی خراب کارکردی مرد باش استعفا بده

  • سیامک 1 0

    دولت با بی تدبیری که در بحث مشاغل سایبری و اینترنتی که دو سال پیش با فیلتر کردن کرد شاهد از بین رفتن میلیون ها شغل بودیم حالا فرض کنید که صد تا زیتون فروشی هم اضافه میشد به این بیکاری بخاطر ملیون ها ادمی که میخوان با خاطره خوب و در ارامش از مسافرت برگردن ایا بنظرتون این قابل حل نبود که مغازه این زیتون فروشها رو در حاشیه اتوبان با تدبیری درست انجام میدادن تا اینکه اتوبانی یکطرفه درست بشه که مایه مردم ازادی و سردرگمی شود

  • م ق 0 1

    مردم عزیز یخورده واقع بین باشید همین یک باند هم که باز شده ترافیک شهر رودبار حل شده و ترافیک چند کیلومتر رفته بعد از رودبار درست بعد از دولت آباد رودبار شروع شده بود تا نزدیکی شهر رشت آیا توی این مسیر هم زیتون فروش بود یا ترافیک برگشت که از پلیس راه شروع شده تا بعد از عوارضی آیا اونجا هم زیتون فروش رودبار بود لطف اشکال کار رو پیدا کنید نرسیده به رودبار که دپتا راه اضافه هم که باز کردن باز چرا ترافیک بود مشکل بله زبتون فروش شهر هست . اداره راه هست و از همه مهمتر طرز رانندگی و توقف های بیجا رانندگان هم مزیت بر علته دیوار کوتاهتر از زیتون فروسها پیدا نمیکنید همیشه توی این کشور چتین بوده که مسبب مشکل اصلی رو در نظر نمبگیرید

  • کوروش 1 0

    این هم یکی دیگر از اشتباهات مسئولین بی تجربه و ضعف مدیریت ، آخر این شد حرف حساب! که شما چندین ساعت مردم را در صف ترافیک نگه دارید ، و با اعصاب آنان بازی کنید که از دلالان زیتون بخرند ؟! واقعاً جای تأسف و تألم است !

  • کامران 0 0

    دراصل باید اول باند تجمع ساخته میشد(باندتجمع باندی هست که اکثرا دریک روز بعدازتعطیلات به شهرخودشون برمیگردند؛)لزومی نبود این باند رفت رادرست کنند؛مدیریت درست همینه!!!

  • ناشناس 1 0

    وقتی تصمیم گیرنده اصلی وزارت خانه ها در بیرون از آن انجام میشه ومعاونین از بیرون تحمیل میشه چه انتظاری داریم

  • ali 1 0

    لابد این اقای بذرپاش از زیتون فروشها پول خوبی به جیب میزنه که تا این حد ترافیک ایجاد کرده

  • ناشناس 1 0

    سلامت و شادی مردم مهم تره یا زیتون
    اصلا از ی جای دیگه برگشت رو درست کنند ' از داخل رودبار نیاد ' هر کی زیتون خواست جاده قدیم رو بره

  • حامی 0 2

    سلام،در بسیاری از نقاط کشور،مثل مسیر رشت به رودبار،در امامزاده هاشم،نه بخاطر زیتون،بلکه بخاطر باریک شدن مسیر،ترافیک سنگینی که تا به قبل از پلیس راه میرسد،اما کسی چیزی نمیگوید،یا باریک شدن چندباره مسیر در جاده هراز و بسیاری جاده‌های دیگر کشور،کسی معترض نمیشود،حالا یک عده ای از مردم شریف رودبار از برخی تنگ نظران، شده اند زیتون گیت!؟!!؟

  • سید حسین اسماعیلیگ 1 0

    سلام واقعا باید متاسف شد از اقدام دولت از بزرگراه یک طرفه از منجیل به رودبار فکر کنم در تاریخ این اقدام ثبت شود از این فکر بکر ۱۵کیلومتر ترافیک برگشت

  • رامین 2 0

    سلام ، مردم در پاسخ به دولت و مافیای زیتون ، باید متحد شوند و از معازه های داخل شهر امام زاده هاشم و رودبار خرید نکنند تا ترافیک ایجاد نشود . و خریدشان را از مجتمع های کنار بزرگراه انجام دهند .

  • ناشناس 1 0

    سود یه عده از فروش زیتون آیا بر ملیونها نفر مسافر ارجحیت دارد؟شاید کسی نخواهد زیتون بخرد

  • محمد 1 0

    مافیای زینون نداشتیم که به لطف شما داریم

  • علی 1 0

    حالا زیتون نخوریم نمیشه؟!؟بجاش خیارشور میخریم

  • شهاب 1 0

    بودجه ساخت آزادراه و قصد ساخت آزادراه وجود ندارد .
    باید مغازه ها رو ساماندهی کنن و بودجه آزادراه رو مشخص کنن .

  • سعید 1 0

    ترافیک زیتونی!!! واقعاً شرم آور است به خاطر چند مغازه زیتون فروشی مردم ساعت ها در ترافیک بمانند
    الان مغازه های در مسیر برگشت باید به شما درود بفرستند و مغازه های در مسیر رفت به رشت به شما لعن و نفرین کنند
    عجب تدبیر و عدالتی در این افتتاح آزاده راه خوابیده است
    ترافیک زیتونی!!!

  • دقیق و منصف 0 2

    چرا اینجوری شدید؟
    اولا اصلا همین یک باند رو هم نباید افتتاح میکرد،
    دوماً شما میتوانید بگویید دستت درد نکند یک مسیر افتتاح کردی،زودتر دومی هم افتتاح کن که خیلی ترافیکه،
    سوما به نظرتون می‌داشت یکبارگی دوتاش رو با هم افتتاح میکرد که ترافیک نشه بهتر بود یا افتتاح بخش ساخته شده کنونی که الان از مزایای ۵۰ درصدی اش تا الان استفاده بشه حالا تا بقیه اش البته ترافیک برگشت هم میشه ولی بجاش رفتنه راحت تر از حالت معمول نبود؟ خب چرا اینو نمیگید؟
    حالت دومش هم می‌داشت دوتاش رو باهم افتتاح میکرد که البته چند سال دیگه نه تنها از ترافیک برگشت خبری نبود بلکه از روانی و سرعت رفت هم خبری نبود...
    شما بودید کدومش رو اجرا میکردید؟

    رفت و برگشت آرام
    یا
    رفت سریع برگشت ترافیک

    هرچند در حالت دوم برگشت از مسیرهای دیگر هم متصور است تا ترافیک برخورد نکنیم.

  • ناشناس 3 2

    متاسفانه یکسری افراطی ضد این دولت ریختن اینجا و فرصت را مهیا دیدن که تخریب کنند همینا که این نظرات را می دن اگر 20 متر باغ زیتون در این منطقه داشتن خودشونو جرواجر می کردن وسط جاده آتش می زدند که چرا کسب و کار ما را خواباندین اما حالا آنقدر خودخواه و وقیح هستند که می گن چون ما سالی یکی دو بار می ریم شمال و تو ترافیک می مانیم پس کسب و کار بومیان به قدمت قرن را جمع کنید ! همین جماعت تندرو و خودخواه که اثراتشون در کنار جاده ها , دل جنگل ها و کوه ها و سواحل هم دیده می شه جوری که بعد عیدی , پادگان ها را هم تخلیه کنند به قصد تمیز کردن مناطق توریستی , بازم جواب نمی ده همین ها تو منطقشون نمی ره که :
    تایم پیک سال است و ترافیک اذیت مان می کند اسلحه پشت سرمان نگذاشتند که میلیونی به سمت شمال برویم و تو جاده ها مستقر بشیم ! می تونی برنامه ریزی کنی بری جاهای دیگر را ببینی تفریح داشته باشی تا تو ترافیک اذیت نشی ! می تونی مرخصی بگیری مرخصی هاتو جمع کنی و تو تایم غیرپیک به سمت شمال بری سخته ؟ حکومت که نمی تواند بخاطر یک مشت آدم خودخواه , اقتصاد و زیست و معیشت بومیان را ندید بگیرد که بگیرد و این سیاست پیاده شود دیگر باید بیفتد به جون نابودی ریشه و تاریخ و فرهنگ و کسب و کار و زیست و معیشت بومیان در سرتاسر این کشور و بعد شما سبک عقل فکر می کنی می تونی در چنین جاده ایی که زندگی بومیان آن منطقه را نابود کرده رانندگی کنی ؟ آنوقت نظام باید هزینه جدید برای خودخواهی امثال شما پرداخت کند درسته ؟
    شما خیلی راحت می گی "یک مشت زیتون فروش" چون تفکر نازلی داری و نمی فهمی زیتون , تاریخ و فرهنگ و اقتصاد و کسب و کار کهنه این مردمانه .
    خداروشکر که حکومت عاقل است و به یک مشت خودخواه سبک مغز بی اعتناست کسانی که برای 4 روز سفر می گن بزنید زندگی و زیست و فرهنگ سالانه مردم یک منطقه از این کشور را بترکونید ! چرا ؟ چون من تو ترافیک موندم ! خب نرو ! کی به شما گفت تو تایم پیک بری که اذیت بشی ؟ تایم پیک حتی بزرگراه های سوپرعریض چین و آمریکا و ... هم تماما قفل می شود و ترافیک های کیلومتری به شکل توقف کامل شکل می گیرد .
    و این رسانه که عبارت زیتون گیت را استفاده می کند خیلی زود عبارت برنج گیت , خرما گیت و ... را هم استفاده خواهد کرد چرا ؟ چون جاده جوری ساخته نشده که زیست بومیان نابود شود تا یکسری برای ددر رفتن , آزار نبینن !
    "تاریخ در مورد شما بد قضاوت خواهد کرد بد"

  • مصطفی ابراهیمی پور 0 1

    مجبور نیستید به گیلان سفر کنید گیلان الان فقط افغانی وگداهای پاکستانی با وجود ممنوعیت تردد می کنند ریشه این کار زیتون رودبار نیست

  • مهران منتظر 2 0

    با درود و تبریک سال نو : به استحضار می رسانم بنده در سفری که به استان زیبای گیلان داشتم در برگشت در منطقه رودبار گرفتار چنان ترافیک بیهوده و ساختگی شدم که علی رغم نیاز به خرید زیتون و... بدلیل اذیت بیش از حد تصمیم گرفتم زیتون مورد نیازم را از شهر تهران تهیه نمایم کار وزارت راه بسیار غلط و غیر علمی و غیر منطقی است ضمنا ورودی شهر رشت هم پاسخگوی تعداد خودروهای ورودی نیست و آزار دهنده است.. سپاس

  • ایرج 1 0

    خدایی کجای دنیا همچین اتوبانی میسازن که رفت اتوبان وبرگشت داخل شهر رودباروترافیگ سنگین خسته نباشید

  • هانی 1 0

    به خدا زیتون فروشی های داخل شهر تهران و یا کرج بروید ، ببینید هم زیتون باکیفیت و ارزان تر از آنجا پیدا می‌کنید.
    فکر می‌کنید چون از رودبار میخرید ارزان هست یا کیفیتش بهتر هستش ؟