نتیجه جستجو
-
پیشبینی وضعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه سفرهای نیمه خردادماه، از ازدحام جمعیت مسافر در تهران، قم و همچنین شهرهای شمالی و برخی استانهای غربی و مرکزی با توجه به ظرفیت رزروشده در ناوگان حمل و نقل و اقامتگاهها خبر داد.
-
وضعیت تولید خودروسازان بزرگ کشور در شروع قرن
سه خودروساز بزرگ کشور از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشتماه ۱۲۲ هزار و ۳۱۷ دستگاه خودرو تولید کردند. این آمار در همسنجی با دو ماهه ابتدایی پارسال رشد ۳.۱ درصدی نشان میدهد.
-
ویژگی اتوبوس های دست دوم وارداتی؛ استاندارد یورو 5 با حداکثر 5 سال سن
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران بدون اشاره به نام کشوری که قرار است اتوبوس های دست دوم از آن وارد شود، گفت که حداکثر سن اتوبوس باید پنج سال و استاندارد آلایندگی حداقل یورو ۵ باشد.
-
وضعیت حملونقل عمومی در پایتخت صنعتی ایران
حملونقل همگانی یکی از مهمترین مؤلفهها در توسعه پایدار شهری است و در این راستا مولفههایی همچون کاهش زمان سفر، مقرون به صرفهبودن، ایمنی و راحتی سفر در جابهجایی افراد عامل بسیار مهمی برای افزایش ایجاد انگیزه شهروندان در استقبال از این وسایل حملونقل شهری است.
-
آخرین وضعیت پروژههای بزرگراهی اردبیل
دولت سیزدهم بر توسعه زیرساختهای حمل و نقل جادهای استان اردبیل و جبران عقبماندگیهای تاریخی این بخش اهتمام ویژهای داشته است.
-
رپورتاژ آگهی
راهنمای قدم به قدم استعلام خلافی خودرو با بارکد
یکی از روشهایی که شما میتوانید خلافی خودروی خود را استعلام بگیرید، از طریق بارکد کارت خودرو است.
-
سمند و تیبا شماره گذاری نمیشوند
سازمان ملی استاندارد اعتبار ایمنی سه خودروی سمند، تیبا صندوق دار و تیبا ۲ را تمدید نکرده و بر این اساس این خودروها شماره گذاری نمیشوند.
-
منطقه قره داغ (ارسباران)، زیباترین جنگل های جهان
ناحیه قره داغ، با قرار گرفتن در بین مناطق خزری، قفقازی و مدیترانهای، کوههایی تا ارتفاع ۲۲۰۱ متر، علفزارهای آلپی، دشتهای نیمهخشک، مراتع و جنگلها، رودها و چشمهها را شامل شدهاست.
-
آخرین خبرها از تکمیل راه آهن سنندج- همدان
استان های غربی کشور جزو مستعدترین نقاط ایران به لحاظ اقتصادی هستند و تکمیل راه آهن غرب به عنوان یکی از زیرساخت های مهم منطقه، آرزویی است که عمر آن به ۱۸ سال می رسد.
-
تلاش مدیریت شهری برای ایجاد تحول در حوزه حمل و نقل
فشارهای تحمیلی بر شهروندان و زیرساختهای نیمه جان حملونقل تهران در دوره جدید مدیریت شهری شناسایی شده و میتوان به ایجاد «تحول در حوزه حملونقل» تا پایان سال ۱۴۰۱ امیدوار بود.