| کد خبر: 183373 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

◄ توزیع 23000 حلقه لاستیک بین رانندگان بین شهری مازندران

23000 حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری مازندران توزیع شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران، با اشاره به تدابیر اتخاذشده در خصوص مدیریت تأمین لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:ازا بتدای اجرای طرح اول تاکنون 23000حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان با نرخ دولتی توزیع شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران، علی نصیری افزود : با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک ها در بخش بار و مسافر در بین رانندگان در استان توزیع شد .

وی در ادامه اظهار کرد: با برگزاری جلسه‌ بررسی مسئله لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و مشکلات رانندگان و به جهت برون‌رفت از مشکلات راهکارهایی ارائه شد که از طریق کانون انجمن های صنفی کارگری مسافری و باری استان   بر اساس  پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه رانندگان وسایل نقلیه کامیون و اتوبوس به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت :توان داخلی تولید لاستیک در جهت تأمین بخشی از نیاز رانندگان و توزیع در چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای مدیریت شد.

معاون حمل و نقل در ادامه افزود: باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند، سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام و با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می شود که این روند همچنان ادامه دارد.

معاون حمل و نقل استان در ادامه از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و افزود : نرخ های حمل بار بر اساس تن –کیلومتر محاسبه می شود.

نصیری افزود : در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیونداران کشور و نمایندگان فنی آنان مقرر شد نرخ شاخص بر مبنای هر تن – کیلومتر و ضرایب  تطبیق مسافت به استانها اعلام گردید و در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.