| کد خبر: 270543 |

انجام ۵۵ هزار تردد دریایی بدون هیچ گونه حادثه در آب‌ های مازندران

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تا پایان روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه بیش از ۵۵ هزار تردد دریایی با بهره گیری از ۱۵۰۰ شناور تفریحی بدون هیچ گونه حادثه دریایی انجام شد.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تا پایان روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه بیش از ۵۵ هزار تردد دریایی با بهره گیری از ۱۵۰۰ شناور تفریحی بدون هیچ گونه حادثه دریایی انجام شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی بنادر و دریانوردی مازندران، سعید کیاکجوری با تشریح عملکرد اداره کل برای خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی گفت: بیش از ۹۰ ایستگاه تفریحات دریایی در سواحل استان در تعطیلات نوروزی امسال فعال بودند که از آغاز تعطیلات نوروزی امسال تا پایان روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۹۰ هزار و ۸۷۵ گردشگر نوروزی از تفریحات دریایی در سواحل استان (رامسر تا فرح آباد ساری) استفاده کردند و بیش از ۵۵ هزار تردد دریایی با بهره گیری از ۱۵۰۰ شناور تفریحی بدون هیچ گونه حادثه دریایی انجام شد.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی امسال همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ پیامک هشدار هواشناسی برای مدیران ایستگاه های تفریحات دریایی مستقر در سواحل استان ارسال شد؛ ضمن اینکه هزار و ۵۰ نفر ساعت بازرسی از ایستگاه های تفریحات دریایی توسط کارشناسان دریایی برای نظارت بر ایمنی ترددهای دریایی انجام شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نصب بنر در ایستگاه های تفریحات دریایی، تجهیز همیاران ناجی به و سایل و تجهیزات امداد و نجات، تهیه و توزیع بروشور، انیمیشن، پازل و کتاب با موضوع ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی، برگزاری سه مانور مقابله با شرایط اضطرار دریایی، انجام روزانه گشت دریایی با شناورهای ناجی و رسکیو، پایش مستمر شماره تماس ۱۵۵۰ (شماره امداد و نجات دریایی) و... را از دیگر اقدامات اداره کل در راستای اجرای طرح ایمنی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.