| کد خبر: 270051 |

◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند

جهت جلوگیری از نارضایتی و اعتراض دوباره و تکرار حوادث ناخوشایند گذشته، دستورات لازم برای اصلاح امور و روند فعالیت این گونه شرکت ها با ایجاد دفتر نمایندگی و رعایت کامل قوانین و ضوابط سالن های اعلان بار صادر شود.

تین نیوز

نامه انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس از حمل غیرقانونی کالا توسط شرکت های بزرگ مقیاس خبر داد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

مطلب پربازدید امروز را بخوانید:

◄ نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403

 

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه رئیس هیئت مدیره این انجمن به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با استناد به نامه تاریخ 16 مهرماه 1401 مدیرکل دفتر حمل و مقل کالای این سازمان،  آمده است: فعالیت شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس در شهرستان های خارج از مرکزیت شرکت که دارای سالن های اعلام بار هستند به هیچ عنوان نباید موجب اختلال در توزیع عادلانه بار و فرآیند حمل و نقل آن شهرستان گردد... .

اما بعضا مشاهده می شود شرکت های حمل و نقل ... و ...خارج از ضوابط اعلان بار پایانه بار بندر عباس، نسبت به جذب بار از طریق نمایندگان صاحبان کالا و دلالان و بارگیری کالا توسط کامیون های ملکی و غیر ملکی گاهی به صورت کرایه توافقی و پایین تر از نرخ تعرفه اعلام با اقدام می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض رانندگان و کامیونداران ناوگان جاده ای شده است. 

انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس تاکید کرده که تاکنون مکاتبات گوناگونی جهت پیگیری این امر که مغایر با دستوراالعمل های ابلاغی است صوت گرفته و نارضایتی این انجمن به عنوان نمایندگان رانندگان استان و کشور که به پایانه های بندرعباس تردد می کنند، اعلام شده است.

این انجمن همچنین درخواست کرده که جهت جلوگیری از نارضایتی و اعتراض دوباره و تکرار حوادث ناخوشایند گذشته، دستورات لازم برای اصلاح امور و روند فعالیت این گونه شرکت ها با ایجاد دفتر نمایندگی و رعایت کامل قوانین و ضوابط سالن های اعلان بار صادر شود.

نامه انجمن صنفی هرمزگان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    جادهای خرسان رضوی افتضاحر و90درصد بارها ازسنگان خاف کمتر از نذخ تعرفه حمل میشود هیچ نظارتی ومود ندارد

  • ناشناس 4 0

    اگه مخوان درس کار انجام بدن .اول مشکل کمسیون که بر سر رانندها آمده.مشکل کرایه که هر جا بریم کرایه بمن نمیدن اذیت میکنن.قانون اوزان باید اجرا بشه.برنامه تن بر کیلومتر باید اجرا بشه.

  • محمد مهدی هراتی زاده 0 0

    سلام موضوع بزرگ مقیاس بجهت مدیریت سرمایه گذاری و تعهدات و منتفع کارفرمایی است لذا توجه به جنبه عمومی و خصوصی که فقط با عنوان حقوقی کارگزاری و نظام توزیعی خدمات حمل و نقل از حقوق انتفاعی اختصاصی ناشی از مالکیت و حقوق و تعهدات قرارداها در اموال منقول شرکت حمل و ضمانتهای واقعی آن ناشی می گردد کلید واژه مشکلات حمل و نقل است، بله تبعیض ، گزینش از قانون و اعمال سلیقه با کارچاق کنی نتیجه همین است

  • مهدی 2 0

    اگر چند تا رو آویزان کنند مابقی حساب کارشان را می کنند

  • مهدی 1 1

    روز رانندگان...احترام میذارن....وبعد از فرداش پدر راننده ها رو در میارن تا سال بعد روز رانندگان..

  • فخرالدین 3 0

    بندرامیراباد بهشهر ازهمه لحاظ غیرقانونیه توزیع بار دریافت کمیسیون بارگیری

  • بازنشسته راننده ترانزیت 1 1

    ۳۰ سال شغل من این بوده خوده بندی خراب کرده هر وقت میان ما بومی هستیم بار را میبره به ریش ما خنده میکنه

  • راننده 0 0

    ۲۰ سال رانندگی کردم ، نه شب داشتم و نه روز!
    ۵ ساله زدم بیرون و اومدم تو کار ساخت و ساز...
    همیشه خونه‌م و از جاده کتنفرم
    الان میفهمم که دولت از کامیونداران ، با وجود اون سرمایه‌ی سنگین خرید یک کشنده و تریلی حمل بار ،سواستفاده میکنه و فقط حمالیش برای ما میکوند و سودش در جیب اپل دولت ، بعد باربری و در آخر دلال میرفت.

  • سید اصغر 1 0

    سلام
    وقتی تو کرایه5 میلیونی باربری 2میلیون کمیسیون میگیره دیگه چیزی از راننده نمیمونه همش شده حمالی برای باربری و میکانیکی هیچکس بازدید نمیکنه

  • رضا 0 0

    سلام 13/14سال توجاده بودم خودم صاحب ماشین سه تاماشینم عوض کردم ولی جزبدبختی وحمالی وحق خوری رانندگان،چیزدیگه ای نداره،باربریا ودلالان انگار باماشینت دونگ شریکه کرایه پنج شش تومنی،دو تادونیم کمیسیون میگیرن،نه نظارتی نه پیگیری.ولکن بابا خبرندارید چاپ کنید وهرسال فقط همین داستانهارو تکرارمیکنید...الان دوساله ماشین فروختم تازه معنی زندگی کردن میفهمم.درضمن گوش ماها ازاین داستانا پره،به ولله بزنید تویه شغل دیگه ای اعصاب روانتون کمی آرومتره