| کد خبر: 270715 |

◄ تعریض هفت کیلومتر از محور کندوان؛ در دستور کار

حدود ۴.۵ کیلومتر محور مرزن آباد تهران تعریض شده و عملیات تعریض هفت کیلومتر دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی هفتم فروردین ماه امسال در بازدید از محور کندوان و آزادراه تهران شمال گفت: حدود ۴.۵ کیلومتر محور مرزن آباد تهران تعریض شده و عملیات تعریض هفت کیلومتر دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  در بازدید از محور کندوان و آزادراه تهران شمال در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یکی از محورهای دارای گره های ترافیکی این منطقه محور مرزن آباد تهران است.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران نیز برای تحقق  این مهم اهتمام خوبی دارند، اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده در بازدید روز گذشته معاون اول رئیس جمهور از جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به طور قطع یک گشایش خوبی از این محور چالوس که ورود به استان مازندران است، خواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: یکی از محورهای این منطقه که گره های ترافیکی در آن داریم از مرزن آباد به سمت تهران است که حدود ۴.۵ کیلومتر آن تعریض انجام شده و فقط آسفالت یک کیلومتر آن باقیمانده تا ۲ ماه آینده به اتمام می رسد و هفت کیلومتر باقیمانده که ۲ کیلومتر آن تونل است و بقیه آن نیز باید تعریض بشود که در بازدید امروز نیز تصمیم خوبی برای این منطقه گرفته شد.

بذرپاش یادآور شد: این مقدار هفت کیلومتر از منابع اعتبار این وزارتخانه و منابع استانی نیز از طریق مولدسازی در دستور کار قرار می گیرد تا زودتر عملیات تعریض آن مرتفع بشود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همزمان نیز احداث قطعه سوم آزادراه تهران - شمال نیز در حال انجام است و امروز نیز برای سرعت بخشی به این قطعه نیز پیشنهادهای خوبی ارائه شده تا به یاری خداوند این قطعه آزادراه را به موقع بر اساس زمان در نظر گرفته شده به اتمام برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    قطعه سوم اگر بتواند پل زنگوله را به دزدبن برساند کفایت می کند تا اتمام عملیات ساخت در کل محور تهران شمال اعلام شود از دزدبن تا مرزن آباد را می شود به شکل ۴ لاینه بزرگراهی استاندارد داشت .
    متاسفانه عملیات ساخت ۴ لاینه مرزن آباد دزدبن هم از برنامه کاملا عقب است که شرایط خطرناکی هم برای رانندگی ایجاد کرده چون حریم راه کاملا گم شده تابلوهای راهنمای مسیر هم کم است ابتدا باید الویت روی این پروژه گذاشته شود پرونده اش را ببندین بعد ساخت قطعه ۳ را شروع کنید .
    خود قطعه ۳ را هم می شود خورد کرد باتوجه به سختی ساخت و هزینه ایی که در پی دارد یعنی در ۳ فاز اجرا شود تا زودتر هم مردم بتونن استفاده کنند . اگر با تونلی ۵ کیلومتری ، پل زنگوله به پایین هریجان و سر رستوران گل یخ متصل شود تا سیاه بیشه پشت سر گذاشته شود برای این مقطع زمانی کاملا کفایت می کند درواقع ما با سوپر ابرپروژه طرفیم همه منابع باید متمرکز کار کند تا گره کور به شکل گره به گره باز شود آزادراه تا همان هریجان هم برسد بسیار به مردم و اقتصاد و کلیت کشور کمک شده تو مراحل بعد می شود تا ولی آباد ادامه داد و تونلی ۲.۵ کیلومتری را به اتمام رساند اما برای فاز آخر نیاز داریم به اتفاقی که قدرت عمرانی و توان فنی مهندسی مهندسین ایرانی در دنیا تبلیغ شود و بشود دکور شیک توان مهندسی ما یعنی ساخت تونل ۳ تونل ۱۰ کیلومتری (مجموعا ۳۰ کیلومتر شامل مسیر رفت و برگشت و تونل اضطراری تاسیسات) از خود ولی آباد تا خود دزدبن که ایران وارد باشگاه عمدتا اروپایی دارندگان طویل ترین تونل های جاده ایی قرار بگیره .