| کد خبر: 175124 |

◄ آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی مازندران برای اعزام زائران حسینی

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اعلام آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان برای اعزام زائران حسینی در اربعین امسال از طریق سیستم حمل‌ونقل عمومی مازندران به مرز مهران خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، گفت: به‌منظور هم‌اندیشی و هماهنگی لازم اعزام زائرین حرم اباعبداله الحسین جلسات متعددی با حضور مسئولین راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، استانداری، فرمانداری‌ها، پلیس راهور، پلیس‌راه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، راه‌آهن، هواپیمایی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط ونیز انجمن‌های صنفی تحت پوشش و شرکت‌های بین‌المللی در محل اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، علی نصیری ضمن اعلام این خبر افزود: موضوع نقل‌وانتقال زائران عتبات عالیات در اربعین و هماهنگی ارگان‌های ذی‌ربط برای تحقق این امر و رضایت‌مندی زائران بسیار مهم بوده، ازاین‌رو برنامه‌های کامل و مدونی از سوی ارگان‌های مرتبط برای این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان این مطلب که با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و با برنامه‌ریزی مناسب باید ایمنی و مطلوبیت سفر را افزایش دهیم تا کوچک‌ترین مشکل برای زائران به وجود نیاید اظهار داشت: انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل مسافر استان برای نقل‌وانتقال زائران حرم اباعبداله الحسین در اربعین سرور و سالار شهیدان با تمام امکانات و تجهیزات اعلام آمادگی نمودند.

معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، در خصوص اقدامات انجمن‌ها و شرکت‌های مسافربری استان برای اعزام زائرین به اربعین اظهار داشت: فراهم نمودن شرایط لازم برای آموزش رانندگان اتوبوس توسط پلیس‌راه استان در خصوص نحوه حرکت، رعایت سرعت، رعایت قوانین و مقررات رانندگی در هنگام بارندگی، استفاده از رانندگان باتجربه و مجرب، استفاده از اتوبوس‌های باکیفیت، حضور مدیران فنی شرکت‌های مسافربری قبل از حرکت وسایل نقلیه در محل، لغو برخی از سرویس‌های دربستی در صورت نیاز، افزایش سرویس‌های اعزام و... به مرز مهران ازجمله اقدامات انجمن‌ها و شرکت‌های مسافربری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.