| کد خبر: 185675 |

◄ تشریح روند بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی آسیب‌‌دیده

در حال حاضر 5 دستگاه پل خرپایی جهت نصب در محل پل‌های تخریب شده به استان لرستان ارسال شده است و 600 نفر نیروی راهداری با به‌کارگیری 497 دستگاه ماشین‌آلات از استان لرستان و سایر استان‌های کشور راه‌های مسدود را بازگشایی می‌کنند.

تین نیوز

 معاون وزیر راه و شهرسازی روند بازسازی راه ها و ابنیه فنی آسیب دیده از سیل را تشریح کرد.

بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و راه های روستایی آسیب دیده از سیل اخیر، با به کارگیری تمام ظرفیت و امکانات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور، انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،  عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: استان لرستان از بیش ترین میزان آسیب برخوردار بوده و 50 کیلومتر از راه های استان به طور کامل تخریب شده است، هم چنین 23 پل بزرگ، 224 پل، آبرو و آبنما در کل استان لرستان تخریب شده است.

وی با بیان این که بالغ بر 1500 میلیارد تومان به راه های استان لرستان خسارت وارد شده است، افزود: در حال حاضر 5 دستگاه پل خرپایی جهت نصب در محل پل های تخریب شده به استان لرستان ارسال شده است و 600 نفر نیروی راهداری با به کارگیری 497 دستگاه ماشین آلات از استان لرستان و سایر استان های کشور راه های مسدود را بازگشایی می کنند.

حسن نیا در ادامه به تخریب 4 پل مهم در استان ایلام در سیل اخیر ا شاره کرد و افزود: پل گاومیشان، میدان خلف و وحدت آباد ماژین از جمله 3 پل مهم استان است، که با اقدامات به موقع از تخریب کامل پل میدان خلف جلوگیری و تردد بر روی آن برقرار شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.