| کد خبر: 172391 |

◄ رشد 4درصدی حمل بار در راه‌آهن هرمزگان

راه‌آهن هرمزگان بارشد 4درصدی در حوزه حمل بار، در پنج ماهه نخست امسال سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است.

تین نیوز

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان که گزارش‌های عملکرد حوزه مدیریتی خود را به‌صورت ماهانه ارائه می‌دهد، عملکرد پنج ماهه این اداره‌کل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در حوزه باری را نیز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد پورفخری در این‌باره گفت: این اداره‌کل سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است که شامل محمولات ترانزیتی‌ای می‌شود که از  مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال شده است.

پورفخری

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان افزود: عملکرد این اداره‌کل در زمینه تخلیه نیز به میزان پنج میلیون و ۹۸هزار و ۵۸۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی است که شامل تخلیه از پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری شده است.

پورفخری تاکید کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹‌درصد رشد داشته است. ضمن این‌که در همین مدت، عملکرد راه‌آهن هرمزگان در حوزه تخلیه و بارگیری به هشت‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۱۲۶ تن کالا و انواع محمولات رسیده است که رشد چهار‌درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رشد موجب رسیدن تن-کیلومتر مرزی به سه‌میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۳۱ تن-کیلومتر شده که رشد شش‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

پورفخری اضافه کرد: در این مدت، عملکرد حمل ریلی در بندر شهید رجایی نیز سه‌میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۶ تن کالا بوده که نشان از رشد شش‌درصدی در حمل‌ونقل ریلی در بندر شهید رجایی دارد.

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان ادامه داد: بارگیری کانتینر نیزدر این بندر ۱۸هزار و ۴۵۶ TEU بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰‌درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.