| کد خبر: 224877 |

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد طرح شخصی سازی بلیت های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد طرح شخصی سازی بلیت های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز، فرنوش نوبخت در گفت وگو با ایسنا، در مورد طرح شخصی سازی بلیت های متروی تهران با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی بلیت بدون نام در اختیار مسافران مترو است، افزود: درست است که در سالهای اخیر با روی کار آمدن بلیت ویژه دانش آموزان، دانشجویان و... پروسه شخصی سازی بلیت ها آغاز شده، اما هنوز تعداد زیادی از مسافران دائمی مترو از کارت های اعتباری مبلغ دار استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه کارت های مبلغ دار مسافران عمومی شخصی سازی شده نیست، افزود: با شخصی سازی کردن بلیت های مترو می توانیم مسافران وفادار مترو که به دفعات زیاد از مترو استفاده می کنند را پیدا کرده و در مناسبت و برنامه های مختلف با  آنها ارتباط برقرار کرد و در صورت امکان تخفیف به آنها بدهیم.

نوبخت با بیان اینکه اگر بلیت های مترو شخصی سازی بودند می توانستیم در ایام پیک کرونا در شناسایی بیماران هم کمک کنیم، افزود: این طرح برای جلب مشارکت بیشتر مسافران وفادار است و می بینید که در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز خرید نیز با شناسایی خریداران وفادار، به آنها تخفیف بیشتر می دهند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، گفت: کارشناسان مترو، شخصی سازی بلیت و تعیین فرآیند آن را در دستور کار قرار دادند و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر این مهم را محقق کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین