| کد خبر: 244059 |

◄ دلیل غالب شکایت از شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای چیست؟

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: روزانه ۶۰ شکایت دریافت می‌کنیم که حدود ۳۰ درصد مربوط به تاخیر حرکت اتوبوس هاست.

تین نیوز

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: روزانه ۶۰ شکایت دریافت می کنیم که حدود ۳۰ درصد مربوط به تاخیر حرکت اتوبوس هاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، داریوش باقر جوان ا افزود: سامانه ۱۴۱ و وب سایت ۱۴۱ پل ارتباطی میان سازمان راهداری و مردم است و هموطنان در صورت بروز شکایات می توانند با این سامانه ها ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه ۶۰ شکایت دریافت می کنیم که حدود ۳۰ درصد آن به تاخیر در حرکت اتوبوس هاست، خاطر نشان کرد: اتوبوس ها حداکثر می تواند یک ساعت تاخیر داشته باشند که دراین صورت مسافر می تواند وجه بلیت را دریافت یا از ماشین جایگزین استفاده کند.

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری گفت: البته مسافران می توانند شکایات خود را در این باره اعلام کنند که از طریق کد رهگیری در کمیسیون مربوط بررسی می شود.

داریوش باقر جوان با بیان اینکه آزاد سواری به هیچ وجه نباید صورت گیرد و راننده نباید کسری خود را از این طریق تامین کند، افزود: شهرداری تهران برای کاهش ترافیک درون شهری، درصدد ایجاد پایانه های نیمه متمرکز در اماکن مورد اقبال مسافران در سطح تهران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.