| کد خبر: 219966 |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

◄ تا پایان سال؛ مشکلی در تأمین لاستیک نداریم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا پایان امسال، مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای نداریم.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا پایان امسال، مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای نداریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای استان قم، عنوان کرد: با توجه به مبادلات ۹۰ درصدی حمل و نقل از طریق خطوط جاده‌ای، ارتقای زیرساخت‌های جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی ۱۷ استان می‌باشد، ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت همدلی و همسویی مسئولان و شاغلان این بخش در جهت رونق هرچه بیشتر این حوزه، گفت: بی تردید در سایه همدلی و تعامل، می‌توان شاهد اقدامات چشمگیر و ارزنده بود کما اینکه این امر را در زمان وقوع بلایای طبیعی سال گذشته نظیر سیل لرستان و برف سنگین گیلان، شاهد بودیم در واقع حضور همکارانی همدل بودیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح احداث راهدارخانه مرکزی در استان قم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه محورهای جاده‌ای استان قم، مرکز ثقل راه‌های کشور است، پیش بینی می‌شود راهدارخانه مرکزی قم تا دو سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه همواره مشکلات و دغدغه‌های معیشتی و اقلام مورد نیاز رانندگان بخش دریافت و مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: همواره فعالیت‌ها و نیازهای ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای اعم از مبدا، مسیر و مقصد رصد می‌شود و با روند فعلی مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای نداریم.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و رصدهای صورت گرفته، تا پایان سال ۹۹ مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز ۴۲۰۰ تومانی نخواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدرضامرادی دلنواز 0 0

    طی دوسال ونیم گذشته من یک جفت لاستیک حواله ای دریافت کردم ومدت پنج ماه است که جهت دریافت لاستیک دراداره راه وترابری نجف اباد ثبت نام کرده ام اما هنوز موفق به دریافت لاستیک نشده ام اقای حسن نیا از حل شدن کدام مشکل صحبت میکنندکه ماخبر نداریم