| کد خبر: 172650 |

◄ ماهانه 100 هزار حلقه لاستیک مورد نیاز رانندگان است

تأمین لاستیک، قطعات اصلی‌ترین مشکل رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور است. عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این موضوع گفت: ماهانه حدود صدهزار حلقه لاستیک موردنیاز رانندگان است که طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شود و دراختیار رانندگان قرار گیرد.

تین نیوز

تأمین لاستیک، قطعات اصلی‌ترین مشکل رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور است.

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این موضوع گفت: ماهانه حدود صدهزار حلقه لاستیک موردنیاز رانندگان است که طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شود و دراختیار رانندگان قرار گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حسن‌نیا با اشاره به افزایش ۲۰درصدی در ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ هزار نفر از رانندگان کشور و همسران آن‌ها برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

او در ادامه افزود: اکنون ۹۰درصد از بار و مسافر در کشور از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده جابجا می‌شود و این مهم نشان‌ می‌دهد مسئولیت سنگینی برعهده راهداری قرارگرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی به عدالت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای اشاره و بیان کرد: اکنون ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر، ۳۴۰ هزار نفر در عرصه حمل‌ونقل بار با کامیون و ۸۰ هزار نفر در جابجایی مسافر فعالیت دارند که در این مدت تلاش شد تا بخشی از خدمات درخواستی آن‌ها اجرا شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.