| کد خبر: 171322 |

هم‌زمان با بهره‌برداری «اسلب‌تراک» خط یک؛

پروژه زیر سازی خط دو ایستگاه شاهرود درمجموع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

تین‌نیوز | 

 پروژه زیر سازی خط دو ایستگاه شاهرود  درمجموع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق، گفت: این پروژه برای اولین بار در راه‌آهن شمال شرق (۱)، به طول دو هزار و ۱۰۰ متر در خطوط اصلی ایستگاه دامغان انجام‌شده است و در حال حاضر نیز خطوط یک و سه چهار ایستگاه راه‌آهن شاهرود به این سیستم تجهیز شده است.

به گزارش روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فرشاد زادخور افزود: همچنین عملیات زیرسازی خط دو این ایستگاه به اتمام رسیده که پس از انجام مراحل بعدی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

زادخور افزود: اسلب‌تراک یکی از بهترین روش‌های روسازی خطوط راه‌آهن است که با توجه به زمان سیر و بارمحوری قابل‌حمل برای راه‌آهن پرسرعت در کشورهای مختلف تعریف‌شده است.

وی تاکید کرد: ازجمله مزایای اسلب‌تراک، کاهش هزینه نگهداری و بازسازی خطوط‌ریلی در طول مدت‌زمان بهره‌برداری، افزایش عمر مفید سازه ریلی با از بین بردن مشکل شکستگی تراورس، امکان افزایش حمل بارمحوری و افزایش سرعت سیر قطارها با توجه به عدم برهم خوردن هندسه خط و همچنین حذف مشکل صدمه به ریل و چرخ‌ها و درنهایت پیش‌گیری از سوانح احتمالی است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین