| کد خبر: 228284 |

در تصویر پیوست که در شبکه های اجتماعی منتشر شده نام کشورهایی که بیشترین عوارض آزاد راهی را کاربران جاده ای دریافت می کنند، فهرست شده است.

تین نیوز

برخی کارشناسان بر این باورند که دولت باید از پروژه های زیرساختی بخش حمل و نقل (آزاد راه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی) عوارض بگیرد.

به گزارش تین نیوز، به اعتقاد کارشناسان استفاده کنندگان از انواع راه ها باید عوارض آن را بپردازند و نباید هزینه پول احداث / نگه داری زیر ساخت ها از طریق بودجه عمومی متعلق به 80 میلیون نفوس تامین شود بلکه باید از استفاده کننده مستقیم آن دریافت گردد. به عنوان مثال مگر چند نفر از آحاد این ملت از اتوبان شمال استفاده می کنند که حالا در پرداخت هزینه آن شریک باشند؟

در تصویر پیوست که در شبکه های اجتماعی منتشر شده نام کشورهایی که بیشترین عوارض آزاد راهی را کاربران جاده ای دریافت می کنند، فهرست شده است:

عوارض جاده ای

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید