| کد خبر: 269067 |

یزد پیشتاز کاهش نرخ تلفات جاده ای در کشور

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از کسب رتبه اول استان در نرخ کاهش تلفات جاده ای در سطح کشور خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از کسب رتبه اول استان در نرخ کاهش تلفات جاده ای در سطح کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری یزد، محمد رستگاری با بیان این که در سال جاری میزان تلفات تصادفات جاده ای سیر نزولی داشت، اظهار کرد: بر اساس آمار ۱۰ ماهه و بر اساس شاخص نرخ کاهش تعداد فوتی، استان یزد با ۱۷.۳ درصد کاهش نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته، موفق به کسب رتبه برتر در میان استان های کشور شد.

وی افزود: کسب این رتبه و کاهش نرخ تلفات ماحصل تمامی تلاش های شبانه روزی راهداران در حوزه ایمن سازی محورها، همکاران ستادی در ادارات ایمنی راه و ایمنی و ترافیک، کنترل های جاده ای به ویژه نظارت های پلیس راه استان است.

رستگاری ضمن قدردانی از فرماندهی پلیس راه استان و مجموعه تحت امر ایشان و سایر افرادی که در کاهش نرخ تلفات گام برداشته و اقدامات مؤثری انجام داده اند، اذعان کرد: مجموعه راهداری و اداره کل تلاش دارد در سال جدید نیز همین روال را ادامه داده و نرخ کاهش تعداد فوتی را بیش ازپیش کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که نرخ کاهش به صورت نسبی در مقایسه با سال گذشته و نسبت به تمامی استان های کشور ارزیابی می شود، نگه داشتن این رتبه در سال های آتی فوق العاده دشوار است لذا به منظور استمرار این آمار نزولی، برنامه ریزی های ویژه ای با پلیس راه استان و مجموعه ایمنی در ادامه کل جهت ایمن سازی و آشکارسازی محورهای حادثه خیز در حال انجام است.

رستگاری در پایان نیز تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه راهداری این است که با همکاری ارگان های مربوطه بتواند هر روز تعداد فوتی ها و سایر آسیب های ناشی از حوادث جاده ای را کاهش داده و بستر سفرهای ایمن را برای کاربران را در تمامی ایام سال فراهم کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.