| کد خبر: 168787 |

امور حمل‌ونقل یزد شفاف‌سازی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: اساسی ترین موضوع برای پرداختن به خواسته های رانندگان در صنعت حمل و نقل، شفاف سازی امور از مراحل تولید، شرکت ها و فعالان این صنعت است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: اساسی ترین موضوع برای پرداختن به خواسته های رانندگان در صنعت حمل و نقل، شفاف سازی امور از مراحل تولید، شرکت ها و فعالان این صنعت است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ‌محسن صادقیان در جلسه بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا و بار برون شهری و حمل و نقل مسافر درون شهری استان افزود: با برگزاری جلسات منظم، اولویت بندی مباحث و راهکارها در بلندمدت و ارایه راه حل های کوتاه مدت باید به بررسی و پیگیری رفع مشکل رانندگان پرداخت.

وی با برشمردن برخی مشکلات و خواسته های رانندگان بار، کالا و مسافر افزود: بدون مشارکت دست اندرکاران حوزه حمل و نقل مشکل ‌حل نخواهد شد.

در این جلسه در مورد دریافت حق الزحمه اضافی از رانندگان توسط دلالان شرکت های حمل و نقل و دلالان بخش تولید و صنعت استان بحث شد و مقرر هم شد تا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه ای را برای شفاف سازی امور با کمک سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت و بخش های مختلف حمل و نقل استان طراحی و با هماهنگی معاونت های عمرانی و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اجرا کنند.

همچنین در این نشست موضوع بررسی قراردادهای حمل و نقل مسافر بخصوص موسسات و شرکت های حمل و نقل درون شهری بررسی و مقرر شد جلسه ای با محوریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت و اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شود و موضوع قراردادهای حمل و نقل بررسی شود.

در این نشست مدیران کل دستگاه های‌ نظارتی و اجرایی استان، نمایندگان کانون و انجمن رانندگان حمل و نقل بار، کالا و حمل و نقل مسافر استان مشکل رانندگان را بررسی کردند.

استان یزد دارای 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی و 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی است که 1267 کیلومتر آن جزو راه‌های شریانی و ملی است.

16 هزار راننده در استان فعالیت دارند که 14 هزار نفر آنها زیرپوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل هستند و با احتساب خانواده های این افراد حدود 10 درصد جمعیت استان زیرپوشش این مجموعه قرار دارند.

از میان این تعداد راننده ، 9 تا 10 هزار نفر در عرصه رانندگی کامیون فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.