| کد خبر: 256046 |

۷ هزار مترمربع از معابر خاکی رودسر آسفالت شد

شهردار رودسر گفت: حدود هفت هزار مترمربع از معابر خاکی شهر اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، آسفالت شد و در آینده نیز حدود ۱۸ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر آسفالت خواهد شد.

تین نیوز

شهردار رودسر گفت: حدود هفت هزار مترمربع از معابر خاکی شهر اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، آسفالت شد و در آینده نیز حدود ۱۸ هزار مترمربع از معابر خاکی شهر آسفالت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مازیار صفایی در گفت وگو با ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان رودسر است؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر، سال ۱۴۰۲ آسفالت معابر و کوچه های خاکی سطح شهر را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت معابر خاکی بافت فرسوده رودسر در محله چافجیر و خیابان شهدا به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز و قیر رایگان این پروژه از محل اعتبارات بافت فرسوده وزارت راه و شهرسازی تأمین شده است.

شهردار رودسر خاطرنشان کرد: اسفندماه سال گذشته پروژه آسفالت معابر خاکی شهر به مساحت حدود ۲۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری آغاز شده است.

صفایی تصریح کرد: در قالب این طرح، حدود هفت هزار متر از معابر خاکی، اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری آسفالت شد و در آینده نیز حدود ۱۸ هزار مترمربع از معابر خاکی آسفالت خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات آسفالت معابر خاکی شهر رودسر تا پایان فصل تابستان ادامه دارد و پس از وقفه ای چهار ماهه بهمن ماه سال جاری از سر گرفته خواهد شد.

شهردار رودسر گفت: در تلاش هستیم با مساعد شدن شرایط جوی و اجرای آسفالت بسیاری از معابر خاکی سطح شهر، رضایت شهروندان را جلب کنیم.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با بیش از ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.