| کد خبر: 170087 |

◄ کوتاهی زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد

زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد کوتاه می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: باوجود «سامانه سامد» فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در گفت‌و‌گو با واحد خبری صداوسیمای مرکز این استان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه ازجمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت، فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با شناسایی این موارد رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی بیش‌ترین آمار تماس‌های وارده در سامانه سامد در حوزه‌ اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، تسهیل در امر پرداخت وام‌های ساخت‌وساز دریافت‌های فرسود عنوان کرد.

این مدیر در پایان اظهار کرد:با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز بیش‌تر موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی ازآن‌جهت بررسی‌های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخ‌های لازم به شهروندان گرامی ارائه می‌شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.