| کد خبر: 164237 |

◄ دو برنامه استان گلستان در حوزه فرودگاهی

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن استان گلستان از عملکرد خوب دستگاه‌های خدمت‌رسانی حوزه حمل‌ونقل در نوروز ۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان بیان کرد: در نوروز سال ۹۷ در بخش‌های فرودگاهی، ریلی و جاده‌ای عملکرد بسیار خوبی در استان و سطح کشور داشتیم.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی گفت: تکمیل و بهره‌برداری از ترمینال جدید فرودگاه و نصب دستگاه‌های پیشرفته فرودگاهی از برنامه‌هایی است که در سال ۹۷ اجرایی خواهد شد.

وی بیان داد: در بخش ریلی نیز استقبال خوبی از قطارهای حومه‌ای در ایام تعطیلات توسط مسافران شد که تأثیر مثبتی بر کاهش ترافیک درراه‌های اصلی خصوصاً غرب استان شد، وی اتصال خط عریض راه‌آهن کشورمان را به خط عریض کشور ترکمنستان و آغاز برقی کردن راه‌آهن سراسری گرگان-تهران را از برنامه‌های اجرایی این حوزه در سال ۹۷ اعلام نمود.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن افزود: در همین راستا در بخش‌های جاده‌ای نیز با ۶ درصد افزایش سفر در استان مواجه بودیم که پرترددترین محور در این ایام محور گرگان-علی‌آباد کتول به ثبت رسیده است.

وی تکمیل پروژه‌های در دست اقدام حوزه طرح‌های شرکت ساخت در استان گلستان و افزایش تعداد ایستگاه‌های جوی و نصب مرکز سامانه هواشناسی رادار دریایی در استان را از دیگر اقدامات این شورا در سال ۹۷ عنوان کرد. پس از پایان این جلسه مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و مسکن با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه محبوب گرگان حضرت آیت‌الله نور مفیدی دیدار کردند.

جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیرکل هواشناسی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیریت طرح‌های شرکت ساخت، مدیریت بنادر و دریانوردی، رئیس بنیاد مسکن، مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی در استان‌های مازندران و گلستان، مدیریت امور شعب بانک مسکن استان و به ریاست مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برگزار می‌گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.