| کد خبر: 196816 |

حضور 5500 مددجوی کمیته امداد کرمان در همایش پیاده‌ روی اربعین

پیش‌بینی می‌شود امسال پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی این استان در این همایش جهانی حضور پیدا کنند.

تین نیوز

​مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر استفاده از ظرفیت خیران برای حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد در همایش پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال پنج هزار و ۵۰۰ مددجوی این استان در این همایش جهانی حضور پیدا کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، یحیی صادقی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حرکتی اجتماعی و راهپیمایی جهانی است که هرساله برای زنده نگه‌داشتن راه و اهداف امام حسین برگزار می‌شود، افزود: این نهاد به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی هرساله زمینه حضور حداکثری مددجویان را به کربلای معلا فراهم می‌کند.

وی از استقبال و درخواست بسیاری از مددجویان برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد و اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و ۳۲۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین نام‌نویسی کرده‌اند.

صادقی در ادامه از خیران نیکوکار خواست با کمک‌های خود زمینه حضور حداکثری مددجویان و محرومان را برای شرکت در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ۵۲ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کردند اظهار داشت: امسال نیز این نهاد به‌ منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حضور مددجویان و محرومان در پیاده‌روی اربعین حسینی آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران نیکوکار است.

 وی به روش‌های مشارکت خیران برای فراهم کردن زمینه حضور مددجویان در مراسم پیاده‌روی اربعین اشاره و بیان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند از طریق تلفن همراه خود با شماره‌گیری کد #۲*۵*۰۳۴*۸۸۷۷ * و یا از طریق سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح خیرخواهانه مشارکت کنند و زمینه حضور نیازمندان در مراسم پیاده‌روی اربعین را فراهم آورند.

صادقی ادامه داد: همچنین خیران نیکوکار می‌توانند از طریق واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۲۶۷۴۰۱۴۰۰۷ بانک ملی و شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۱۲۵ نزد صندوق امداد ولایت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ بانک ملی به نام کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.