| کد خبر: 269555 |

پرواز از کرمانشاه به مقصد تهران و مشهد هر روز برقرار است

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: با افزایش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه در هفته اخیر، ظرفیت جابه جایی مسافر آن به بیش از دو برابر رسیده است.

تین نیوز

مجتبی بیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره برقراری پرواز به صورت روزانه از کرمانشاه به مقصد تهران و مشهد، اظهار کرد: هم اینک تعداد پروازهای هفتگی از طریق این فرودگاه به ۴۰ پرواز رسیده است که پیش از این به هفته ای ۱۵ پرواز کاهش یافته بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: در حال حاضر به طور هفتگی ۴۰ پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام می شود که ۳۲۰۰ مسافر را به مقصدهای تهران، مشهد و عسلویه جابه جا می کند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان بعد از ۱۵ سال دوباره پروازهای خود از کرمانشاه به تهران و بالعکس را در روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از سر گرفته است.

بیاتی ادامه داد: شرکت هواپیمایی سپهران و آوا نیز همه روزه و به صورت رفت و برگشت به مقصد مشهد را ارائه می دهد و شرکت ایران ایر نیز پروازهای کرمانشاه-تهران را در برنامه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون پرواز روزانه به تهران و مشهد برقرار است، اضافه کرد: شرکت های کاسپین و پارس نیز پروازهای عسلویه را در برنامه کاری خود دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.