| کد خبر: 268335 |

◄ جاده های کرمانشاه باز اما لغزنده است

تردد در همه محورهای مواصلاتی کرمانشاه در جریان است و تمام نیروهای راهداری در حال آماده باش هستند.

تین نیوز

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از باز بودن تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با بارش سنگین باران، همه محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عبدالحسین زارع اظهار کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی قوی در جو استان کرمانشاه تمام محورهای استان لغزنده، اما باز و تردد روان در جریان است.

سیدشهرام کهریزی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه نیز در خصوص بارندگی های شبانه روز اخیر اظهار کرد: در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد بارش نسبتاً شدید باران هستیم و در محور سنقر و کلیایی به قروه و سه راهی شهدا بارش برف را داریم.

 

کهریزی افزود: تردد در تمام محورهای مواصلاتی در حال انجام است و مشکلی در تردد و حمل ونقل جاده ای نداریم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام نیروهای راهداری در حال آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: گشت های راهداری در نقاط پرحادثه با چراغ های گردان خطر حضور دارند و راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده است.

وی تصریح کرد: آماده باش کامل به تمام واحدها، استقرار کارکنان، ناوگان راهداری و تمام تمهیدات پیشگیرانه از جمله قنوزنی، بررسی پل ها و رفع انسداد احتمالی آن ها به منظور جلوگیری از تجمع آب های سطحی انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از رانندگان درخواست می شود تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه ها نسبت به انجام سفر اقدام کنند.

همچنین سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: کاربران جاده ای رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی را در دستور کار داشته باشند، زیرا در بارش ها دید رانندگان کاهش پیدا می کند.

زارع افزود: هم استانی های کرمانشاهی از سفر غیرضروری خودداری و در صورت سفر قبل از حرکت اطلاعات را از آخرین وضعیت جاده ها و راه های استان از طریق سامانه ۱۴۱ کسب کنند.

زارع ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت سفر در مناطق کوهستانی با توجه به احتمال ریزش کوه ها احتیاط کنند.

وی تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پتو، البسه گرم و به ویژه سوخت کافی از الزامات سفر ضروری در زمان فعالیت این سامانه بارشی است.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از رانندگان خواست در زمان کنار زدن خودروها در زمان توقف احتیاط کنند.

زارع تصریح کرد: هر کجا آب گرفتگی، انسداد محور و موارد مشابه در جاده های استان مشاهده شد، هم استانی ها می توانند به سامانه ۱۴۱ و ۱۱۰ اطلاع دهند تا عوامل راهداری و همکاران پلیس راه در محل حضور پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.