| کد خبر: 263034 |

جا به‌ جایی‌ بیش از ۴ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، چهار میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه جا شده است.

تین نیوز

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، چهار میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابه جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمد احمدی امروز _دوشنبه بیست وچهارم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری، چهار میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا جابه جا شده که سیمان با تناژ ۴۸۰ هزار تن کالای اصلی جابه جا شده از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی است.

وی افزود: تعداد حواله صادره، ۳۱۵ هزار نسخه و تعداد بارنامه صادره، ۳۰۷ هزار نسخه است و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از طریق سامانه داپ (داده کاوی اطلاعات پلاک خوان) بین سیستم صدور بارنامه و پلاک خوان جاده ای ارتباط برقرار می کند و ترددهای ثبت شده بر اساس بارنامه را رصد و بررسی می کند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: چنانچه کامیونی بارنامه بگیرد، اما از مسیر بارنامه تردد نکند و پیمایشی نداشته باشد قابل رصد خواهد بود؛ بنابراین اختصاص سوخت به علت اخذ بارنامه صوری به منزله احتمال مشارکت در قاچاق سوخت تلقی می شود و در این راستا با شرکت و راننده متخلف در کمیسیون تخلفات برخورد خواهد شد.

وی گفت: سیمان کیسه ای، سیمان فله ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک معدنی، سنگ سنگ بری، پلی اتیلن و کاه، ۱۰ کالای عمده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چه فایده ی داره وقتی یک درصد، از درآمد خالص این بازارچه در خود استان، سرمایه گذاری، ویا رسیدگی کنند، متاسفانه تمام درآمد حاصل از بازارچه مرزی، در تهران و اصفهان و شیراز ووووو چند شهر دیگر صرف هزینه های عمرانی و مسکینی شود