| کد خبر: 267683 |

امسال بیش از یک میلیون نفر از مرز خسروی تردد کردند

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز "خسروی" در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: عمده این افراد زوار اربعین بوده اند.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز "خسروی" در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت: عمده این افراد زوار اربعین بوده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، سید شهرام کهریزی گفت: طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۱۸۲ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین تردد کرده اند که از این تعداد ۵۵۴ هزار و ۷۶۳ نفر به کشور ورود داشته و ۶۳۷ هزار و ۸۱۴ نفر هم خارج شده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تردد خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی در این مدت را ۵۷۵ هزار نفر و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی را ۵۰۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در شهریور ماه سال جاری و ایام اربعین حسینی(ع) صورت گرفته است.

کهریزی درباره تردد اتباع خارجی از پایانه مرزی خسروی طی ۱۰ ماهه سال جاری نیز گفت: ۵۲ هزار مسافر خارجی از پایانه مرزی خسروی وارد کشور شده اند و ۵۲ هزار و ۸۱۴ نفر هم از پایانه مرزی خسروی خارج شده اند.

وی اشاره ای هم به اهمیت مرز خسروی داشت و افزود: پایانه مرزی خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین در گذشته جزیی از راه ابریشم بوده و امروز نیز یکی از بهترین معبرهای کشور برای تردد زوار عتبات عالیات است.

 کهریزی عنوان کرد: پایانه مرزی خسروی یکی از قدیمی ترین و مجهزترین پایانه های مرزی در کشور است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.