| کد خبر ۳۰۵۰۴۷
کپی شد

◄ اتوبوسرانی کرمانشاه؛ تقویت ناوگان و خدمات رایگان برای رفاه شهروندان

اتوبوسرانی کرمانشاه با ۸۷ دستگاه فعال، خدمات حمل ونقل عمومی را بهبود داده و برنامه هایی برای افزایش ظرفیت، زیرساخت ها و فناوری های نوین در مسیر رفاه شهروندان دارد.

اتوبوسرانی کرمانشاه؛ تقویت ناوگان و خدمات رایگان برای رفاه شهروندان
تین نیوز |

حمیدرضا اعتصام فر، سرپرست شهرداری کرمانشاه، در بازدید از سازمان حمل ونقل مسافر اعلام کرد که برنامه های توسعه ای برای ارتقای زیرساخت ها، افزایش ظرفیت و استفاده از فناوری های نوین مانند کارت خوان و کیف پول الکترونیک در دستور کار است. 

به گزارش تین نیوز، اعتصام فر  با تقدیر از خدمات ارائه شده در ایام اربعین، بر لزوم بهبود کیفیت خدمات، توسعه مسیرهای اصلی و افزایش رفاه مسافران تأکید کرد. رضا دوستی، رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری نیز گزارش جامعی از وضعیت ناوگان و اقدامات صورت گرفته ارائه داد.

این اقدامات نشان می دهد که اتوبوسرانی کرمانشاه علاوه بر خدمت رسانی روزانه به هزاران شهروند، نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا و بهبود دسترسی عمومی به خدمات شهری ایفا می کند.

ناوگان اتوبوسرانی درون شهری کرمانشاه با بیش از ۸۷ دستگاه فعال، نقش کلیدی در جابه جایی شهروندان و کاهش ترافیک دارد. 

اتوبوسرانی کرمانشاه بیش از ۳۰ محله و شهرک از جمله باغ ابریشم، میلاد، تعاون، معلم، صادقیه، الهیه، نوکان و دولت آباد را تحت پوشش دارد. ایستگاه های مهم شامل میدان رسالت، رضایی، میدان شاهد، قاسمی، لاله و ترمینال راه کربلا هستند. میانگین زمان انتظار مسافران در ایستگاه ها بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است، که در ساعات پیک ممکن است کمی طولانی تر شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.