| کد خبر: 230860 |

آسفالت ۳۹ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اظهار داشت: ۳۹ کیلومتر از راه های روستایی استان در سال گذشته بهسازی و آسفالت شد.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اظهار داشت: ۳۹ کیلومتر از راه های روستایی استان در سال گذشته بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)،سید زاهدین چشمه خاور معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طبق اهداف پیش بینی شده سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در سال ۱۳۹۹ این اداره کل نسبت به احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به مقدار ۳۹ کیلومتر از راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه اقدام کرد که از عملکرد هدف سال ۱۳۹۹ مقدار ۹ کیلومتر بالاتر است.

وی افزود: بهبود وضعیت راه‌های روستایی می‌تواند به آبادانی این مناطق که از کانون‌های مهم تولید و ارزش آفرینی هر استان به شمار می‌روند، کمک کرده تا مسیر کشور برای دستیابی به توسعه پایدار را هموار شود، در این رابطه نقش راه‌های ارتباطی و جاده‌ها در مناطق روستایی همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این مساله در استان نیز از گذشته‌های دور و نزدیک جز دغدغه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به شمار می رود.

چشمه خاور گفت: در شهرستان های قصرشیرین محور کلانتر – سید احمد، سنقر کلیایی محور چشمه کره، عظیم آباد، قول دره، چفته – باویسی، آر ائله - دار حیدر - عالی بلاغ، روانسر محور مرادآباد و مرکز استان محور های نظرآباد، تق تق، میرک، داودی علیا – تلیاب و رمپ ورود و خروج روستای نظرآباد سفلی در سال گذشته احداث، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.