| کد خبر: 230820 |

تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان با شرایط ویژه و محدود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اعمال محدودیت های کرونایی باعث کاهش یافتن تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان شده است و تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان بدون برگه تست کرونا امکان پذیر نیست.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اعمال محدودیت های کرونایی باعث کاهش یافتن تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان شده است و تردد مسافر از پایانه مرزی پرویزخان بدون برگه تست کرونا امکان پذیر نیست.

به گزارش تین نیوز،  فریبرز کرمی درباره تردد مسافران از ابتدای امسال تاکنون در پایانه مرزی پرویزخان گفت: یک هزار و ۶۹۵ نفر مسافر از این پایانه مرزی تردد داشته اند.

وی در ادامه افزود: از مجموع تردد هزار و ۶۹۵ نفر۷۷۰ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان به کشور ایران وارد شده و ۹۲۵ نفر از آن خارج شده اند.

کرمی تصریح کرد: شمار مسافران ایرانی که به پایانه مرزی پرویزخان وارد شدند ۵۶۷ نفر و ۶۳۲ نفر مسافر ایرانی نیز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه ۲۰۳ نفر از اتباع عراقی به کشور وارد شده اند و ۲۹۳ نفر از کشور خارج شده اند.

کرمی اظهار کرد: تردد مسافر از پایانه های مرزی استان کرمانشاه بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل محدودیت های موجود کاهش بسیار قابل ملاحظه ای داشته است، هم اکنون برای تردد بدون مشکل مسافران، دستورالعمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه و ضد عفونی گیت های ورودی و خروجی پیگیری و استقرار اداره بهداشت و درمان استان جهت کنترل موارد بهداشتی در پایانه‌های مرزی افزود: این اداره کل شرایط معاینه و تست سلامت بهداشتی رانندگان و اجرای مقررات و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را فراهم کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.