| کد خبر: 227484 |

عملیات اجرایی هزار و ۶۴ واحد مسکونی در کرمانشاه آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه هزار و ۶۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی پروژه هزار و ۶۴ واحدی طرح اقدام ملی مسکن تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه روز چهارشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نعمت الله ترکی در این مراسم گفت:‌ برنامه دولت در طرح اقدام ملی مسکن اتمام واحدها تا پایان عمر دولت نیست بلکه بنای کار شروع طرح است.

او افزود: ‌۴۷۰ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن دلگرمند که تا سال ۱۴۰۱ صاحب مسکن شوند.

ترکی اشاره ای نیز به طرح مسکن مهر داشت و افزود:‌ ساخت ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار واحد در این طرح برنامه ریزی شده بود که ۹۰۰ هزار و احد آن از سال ۹۲ تاکنون در دولت تدبیر وامید ساخته شده است.

این مقام وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: ۹۹ درصد واحدهای مسکن مهر تحویل شده و تعداد باقی مانده نیز با توجه به مشکلات حقوقی و قضایی که داشته اند تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ تحویل صاحبانشان می شوند.

نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی

ترکی در ادامه سهم استان کرمانشاه از طرح اقدام ملی مسکن را نیز ۱۷ هزار واحد اعلام کرد و گفت:‌ ساخت و تعمیر ۱۰۷ هزار واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله دیگر اقدام دولت تدبیر و امید در این استان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دقیق دولت برای اجرایی کردن طرح اقدام ملی مسکن گفت:‌ زمین و تسهیلات بانکی این طرح تامین شده ضمن اینکه با راستی آزمایی نیازمندان واقعی دهک های پایین شناسایی شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باوجود تحریم ها دولت تدبیر و امید در حوزه ساخت راه فعال بوده که بسیاری از برنامه ها دارد نتیجه می دهد.

ترکی افزود: در حمل و نقل دریایی باوجود تحریم های ظالمانه برنامه ریزی های خوبی داشته ایم که مانع از ایجاد خلل در صادرات و واردات و گمرکات کشور بوده است.

او ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هوایی با وجود تحریم بودن کل مجموعه هم هیچ هواپیمایی به مشکل بر نخورده است.

پروژه اقدام ملی مسکن تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار ساخته می شود و برای آن هزار و ۶۴ واحد آپارتمانی، ۵۰۰ قطعه ویلایی، هزار و ۶۶۷ متر مربع کاربری تجاری و هزار و ۶۶۷ متر مربع کاربری اداری طراحی شده است.

کارفرمای پروژه شرکت تعاونی کارکنان شهرداری کرمانشاه و سازنده و طراح آن نیز شرکت سرا گستران جاویدان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.