| کد خبر: 225153 |

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه

از توسعه ناوگان اتوبوسرانی تا احداث پیاده‌ راه مدرس

کرمانشاه-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: در صدد هستیم با راهکارهای مختلفی از جمله توسعه ناوگان اتوبوسرانی و ایجاد پیاده ‌راه مدرس معضل ترافیک شهری کرمانشاه را حل و فصل کنیم.

تین نیوز

کرمانشاه-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: در صدد هستیم با راهکارهای مختلفی از جمله توسعه ناوگان اتوبوسرانی و ایجاد پیاده ‌راه مدرس معضل ترافیک شهری کرمانشاه را حل و فصل کنیم.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، محسن ارجمندی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع معضل ترافیک شهری، اظهار داشت: بحث علم روز ترافیک دنیا حول دو محور اصلی مدیریت ترافیک و  توسعه حمل و نقل عمومی می‌گردد.

وی ادامه داد: در بحث توسعه حمل و نقل عمومی حرکت به سمتی است که از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده شود که در این راستا حمل و نقل ریلی را داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پروژه قطار شهری کرمانشاه در حال انجام است که برنامه این است تا سال ۱۴۰۰ خط یک آن از طاق بستان تا میدان آزادی افتتاح شود.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان و بازسازی اتوبوس را در بحث توسعه ناوگان پیگیری هستیم، افزود: امسال ۴۰ میلیارد تومان برای توسعه ناوگان اختصاص یافته که الان در حال انتخاب شرکت سازنده هستیم تا پایان سال منعقد می‌شود و بازسازی اتوبوس‌های فرسوده را هم پیگیر هستیم.

ارجمندی اضافه کرد: چند بحث دیگر را هم در زیرساخت‌های شبکه‌ای پیگیر هستیم که یکی از آن پروژه پیاده‌ راه مدرس با استقرار خط ویژه اتوبوس در این مسیر است.

وی ادامه داد: مطالعات ویژه و خاص این پروژه انجام شده، الان وارد بحث مقدمات اجرایی شده‌ایم که  با اجرای مسیر ویژه اتوبوس ، پروژه پیاده‌ راه را هم امسال شروع می‌کنیم.

ارجمندی در ادامه اشاره‌ای هم به اقدامات صورت گرفته در خصوص پارک حاشیه‌ای داشت و گفت: ۳۶ معبر در سطح شهر کرمانشاه در بحث کنترل پارک حاشیه‌ای شناسایی و مصوب شورای ترافیک شده و با اجرای بیشتر زیرساخت‌های آن به شرکت پیمانکار هم واگذار شده و منتظر همکاری پلیس راهور برای اجرای پروژه هستیم.

وی به وجود ۴۲ تقاطع چراغ‌دار در شهر اشاره و بیان کرد: ۲۰ چراغ از این تعداد با توجه به اولویت‌ آن‌ها به برق اضطراری مجهز و زمان‌بندی آن‌ها هم درحال اصلاح است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.