| کد خبر: 224789 |

جابه‌جایی حدود ۷ میلیون تن کالا از ابتدای سال در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: عمده بار استان به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای بوده و بیش از یک میلیون تن سیمان از استان جابجا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: عمده بار استان به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای بوده و بیش از یک میلیون تن سیمان از استان جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون ۶میلیون و ۸۱۸هزار تن کالا جابه‌جا شده است که بیشترین حمل و نقل، مربوط به سیمان کیسه‌ای یا فله‌ای با تناژ ۱ میلیون و ۲۶۹هزار تن است.

وی ادامه داد: در 10 ماهه سال جاری شهرستان کرمانشاه با جابجایی ۶میلیون و ۸۲۱هزار تن کالا بیشترین حمل و نقل تناژ را در بین شهرستان‌های استان دارا بوده و تعداد حواله‌های صادر شده ۴۷۰هزار و ۲۵۰مورد و تعداد بارنامه‌های صادره ۴۴۸هزار و ۸۹۸ نسخه بوده است. این میزان در مقایسه با مقدار مشابه سال گذشته افزایش یک درصدی مصرف بارنامه تناژ حمل شده را داشته است.

کرمی تصریح کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده در استان شامل 10 کالای سیمان (کیسه‌ای، فله‌ای)، کلینگر، اوره، پلی‌اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل و چغندرقند است.

 

کرمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از رسیدگی به ۲۴۰مورد تخلف ناوگان حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده ۱۴و اعمال قانون و غیر فعال کردن کارت هوشمند ۳۶۰مورد ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بارنامه خبر داد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.